اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| دومین برد شهرداری قزوین و سایپا

لیگ برتر والیبال بانوان| دومین برد شهرداری قزوین و سایپا
تیم‌های شهرداری قزوین و سایپا در دومین روز هفته نخست دور مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان به دومین برد خود دست یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز پنج‌شنبه به صورت متمرکز و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دور مقدماتی این رقابت‌ها در دو گروه پیگیری خواهد شد که مسابقات هفته نخست گروه الف شامل تیم‌های سایپا تهران، شورای شهر و شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل به میزبانی سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.
,
تیم‌های شهرداری قزوین و سروقامتان بابل از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) و در چارچوب دومین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده قزوین در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۱۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ سروقامتان بابل را شکست داد و به دومین پیروزی خود در این رقابت‌ها دست یافت. شهرداری قزوین روز پنج‌شنبه نیز سه بر صفر اکسون را از پیش رو برداشته بود.
,
ماندانا مطیعی و لیلا ویسی به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار ۷۵ دقیقه‌ای را بر عهده داشتند و لیلی توکلی و طوبی بهپوری ناظرین فنی و داوری این مسابقه بودند.
,
تیم‌های سایپا و اکسون نیز در دومین مسابقه روز دوم به مصاف یکدیگر رفتند و نارنجی پوشان سایپا سه بر صفر با امتیازهای ۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۵ حریف خود را شکست دادند تا به دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یابند و همچنان در جایگاه دوم جدول این گروه باقی بمانند.
,
هدیه صابری و زهرا صالحی داوران اول و دوم این مسابقه بودند که ۷۳ دقیقه طول کشید. مریم امینی و طوبی بهپوری نیز ناظران داوری و فنی این دیدار بودند.
,
روز دوشنبه سوم آذرماه، آخرین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد و تیم های سایپا و شهرداری قزوین که هر کدام دو برد در کارنامه خود دارند، از ساعت ۱۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تیم فاتح این میدان صدر جدول را در پایان هفته نخست از آن خود کند.
,
همچنین تیم‌های سروقامتان بابل و اکسون که تا کنون بردی در دو روز مسابقات نداشتند، از ساعت ۱۷ باهم روبرو خواهند شد تا تیم بازنده حضورش در انتهای جدول در پایان هفته نخست متمرکز قطعی شود.
,
گفتنی است، بر اساس برنامه تدوین شده از سوی کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات، رقابت‌های هفته نخست گروه ب نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذر‌ماه در اصفهان پیگیری خواهد شد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه