اخبار داغ

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان:

۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در لرستان توزیع شد/نواختن زنگ هفته بسیج در شبکه شاد

۱۰ هزار بسته لوازم التحریر در لرستان توزیع شد/نواختن زنگ هفته بسیج در شبکه شاد
مسعودی زاده، مسئول بسیج دانش آموزی لرستان گفت: تاکنون بیش از 10 هزار بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان لرستان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مسعودی زاده در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج برنامه هایی در نظر گرفته شده که امسال با توجه به شرایط شیوع کرونا، بسیاری از برنامه ها در فضای مجازی برگزار می گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به نواختن زنگ هفته بسیج افزود: به دلیل تعطیلی مدارس، امسال زنگ هفته بسیج در شبکه شاد نواخته می شود.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان تصریح کرد: هفته بسیج در برخی از شهرستانها، سرود خیابانی اجرا می شود و تریبون آزاد دانش آموزی و مسابقه مقاله نویسی با موضوع عدالت از دیگر برنامه های این هفته در استان است.

,

مسعودی زاده عنوان کرد: همچنین انتشار کلیپ سبک زندگی اسلامی، افتتاح فانوس عصر تاریکی، برگزاری مسابقه نقاشی، توزیع بسته های کمک آموزشی در مناطق محروم در این هفته انجام و اجرا می شود.

,

وی با اشاره به توزیع کمک مومنانه در هفته بسیج گفت: در این هفته بسته های لوازم التحریر و معیشتی در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود که تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان توزیع شده است.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۹۰ میلیون تومان کارت هدیه، ۶۰ میلیون تومان بسته معیشتی، ۱۲ هزار ماسکو ۷۰ میلیون جهیزیه برای خانواده های دانش اموزان نیازمند هزینه شده است.

,

مسعودی زاده افزود: در مجموع همزمان با هفته بسیج بالغ بر ۱۷ عنوان برنامه در بخش بسیج دانش آموزی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه