اخبار داغ

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه مطرح کرد:

تشریح چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه کرمانشاه

تشریح چگونگی رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه کرمانشاه
مجتبی بیاتی گفت: پروازهای روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به اعمال محدودیت های جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار داشت: ناظران سلامت در فرودگاه کرمانشاه بر اجرای صحیح و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز اجرای فاصله گذاری اجتماعی از بدو ورود مسافر به ترمینال نظارت می کنند.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه با بیان اینکه بر ورودی، صف های بازرسی، کانتر پذیرش مسافر و گیت خروج بازرسی نظارت می شود، افزود: بعد از هر پرواز ضدعفونی و میکروب زدایی محیط کار، ترمینال ها وکلیه سطوح در ترمینال به صورت روزانه در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: در راستای فرهنگ سازی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی نیز استیکر های رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بخش های مختلف ترمینالها نصب شده است و نیز توزیع مستمر ومداوم وسایل حفاظت فردی بهداشتی همچون ماسک، دستکش ومحلول ضدعفونی کننده به کلیه پرسنل عملیاتی وغیر عملیاتی در محیط کار نیز صورت می گیرد.

این مسئول از قرار دادن دستگاه ضد عفونی در بخش های مختلف فرودگاه به منظور استفاده مسافرین و کارکنان خبر داد و تصریح کرد: ازورود مسافرین فاقد ماسک به محیط ترمینال ها و هواپیما جلوگیری می شود و پایش و غربالگری مسافران ورودی به ترمینال بصورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

بیاتی خاطر نشان کرد: پروازهای روزانه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود، تصریح کرد: مسیرهای پرواز روزانه با مقصد تهران، مشهد، بندرعباس، کیش و عسلویه انجام می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه