اخبار داغ

گزارش؛

طوفان همدلی بسیجیان در میدان جنگ کرونا /نیرویی تمام نشدنی که تعطیلی نمی شناسد

طوفان همدلی بسیجیان در میدان جنگ کرونا /نیرویی تمام نشدنی که تعطیلی نمی شناسد
دوراندیشی و آینده نگری امام راحل عظیم الشان مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشان داد و با تشکیل این شجره طیبه یکی از درخشان ترین صفحات زرین کتاب نظام مقدس دینی و جمهوری نوپای اسلامی را رقم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، دوراندیشی و آینده نگری امام راحل عظیم الشان مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین در یک سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی را نشان داد.

 با تشکیل این شجره طیبه یکی از درخشان ترین صفحات زرین کتاب نظام مقدس دینی و جمهوری نوپای اسلامی را رقم زد.

بدخواهان و دشمنان قسم خورده بر ضد آرمان های خمینی کبیر، تلاش می کردند از هر سو و با هر ابزاری از رشد و بالندگی انقلاب جلوگیری کنند.

اما نهاد مقدس بسیج که یکی از مؤلفه های قدرت نظام اسلامی است، امروز توانسته با حضور در صحنه های مختلف ملی، منطقه ای و بین المللی باعث عزت و اقتدار کشور شود.

عشق به خشنودی رهبر انقلاب، انگیزه فعالیت گروهای جهادی سنقروکلیایی

مرصاد صیفوری در گفتگو با مرصاد اظهار داشت : با شیوع بیماری کرونا در کشور وجود خدمات اجتماعی بیشتر از قبل احساس شد و دوستان، ما را در دو گروه جهادی به این نتیجه رساند که با عزم راسخ تر در این مسیر قدم برداریم.

وی بیان داشت : تلاش کردیم علاوه بر استفاده از امکانات و تجهیزات خود، با همدلی از کمک دیگر گروه های جهادی شهرستان استفاده کنیم، در ابتدا با فوریت خط اول و دوم تولید ماسک و لباس های مخصوص گان جهت کادر درمان ، و دستکش یکبار مصرف را راه اندازی کردیم.

مسئول گروه جهادی کانون فاطمیون سنقر در ادامه افزود : در گام اول کمک شایانی به وضعیت اولیه شهر در شروع بحران داشت و در روزهای نخست بیش از ۴۰۰ دست لباس مخصوص گان، شلوار ، کلاه ، ماسک N95 ، روپوش و... تحویل کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) شد.

وی ابراز داشت: در طول ایام کرونا تمامی محلات شهرستان را در طول شبانه روز در یک طرح ضربتی با مصرف بیش از ۷۰ هزار لیتر ماده ضدعفونی پاکسازی، سالم سازی و گند زدایی کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
, عشق به خشنودی رهبر انقلاب، انگیزه فعالیت گروهای جهادی سنقروکلیایی,
,
,
,
,
,
,
,
,

, ,

جانشین فرمانده پایگاه شهید قربانی سنقر بیان داشت : در موج اول ایام کرونا بیش از ۳۲ هزار ماسک در سطح محلات ضعیف سنقر و بیش از ۷۰ روستای دورافتاده شهرستان توزیع شد و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان در دستور کار گروه جهادی قرار گرفت.

,

, ,

وی ادامه داد : ذبح ۱۲ رأس گوسفند و اهداء ۶۰ بسته کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی در ایام مختلف از جمله نیمه شعبان، عید نوروز، عید فطر، عیدقربان، ولادت امام حسن ، ولادت امام رضا ، محرم و اربعین حسینی از دیگر اقداماتی بود که انجام شد.

,

مسئول گروه جهادی کانون فاطمیون سنقر بیان کرد : به همت خیرین با شروع ماه مهر ۱۰۰ بسته کیف و لوازم التحریر به ارزش بیش از ۱۵ میلیون تومان در دستورکار قرار گرفت و به حول وقوه الهی انجام شد.

,

, ,

وی افزود : این در حالیست که در این زمان کار ساخت مسکن محرومین در شهرستان نیز تعطیل نشد و با کمک خیرین و خدای متعال یک باب مسکن در یکی از روستای های دور افتاده تکمیل و تحویل نیز داده شد.

,

صیفوری بیان کرد : با توجه به فرامین رهبری در ابتدای ماه مبارک رمضان جهت رزمایش همدلی و مواسات و با مشارکت در پویش علی یاوران اطعام نیازمندان در وعده های سحر و افطار بیش از هجده هزار پرس از ولادت امام حسن مجتبی(ع) تا عید سعید فطر توزیع گردید.

,

, ,

وی تصریح کرد : درموج سوم نیز پس از بیانات رهبر معظم انقلاب بر حضور مجدد جوانان درمیدان برنامه ریزی ها جهت توزیع ماسک و خدمات پرستاری رایگان از بیماران نیازمند صورت گرفته و هم اکنون نیز درحال اجراست.

,

صیفوری افزود : حضور پر رنگ خیرین و بسیاری از خانواده هایی که عزیزانشان را از دست داده بودند در اهدا هزینه های ترحیم و همچنین نذورات در کنار گروه های جهادی از نقاط قوت این دوره بود که همدلی و مواسات را به اوج رساند.

,

, ,

این بسیجی حاضر در میدان کرونا خاطر نشان کرد : در این مدت تاکنون در ۲ مرحله گزارش عملکرد خدمت مقام معظم رهبری ارسال شده است که مشمول رحمت و محبت های پدرانه ایشان و دفتر ایشان قرار گرفت.

,

وی در پایان گفت : لازم میدانیم از حمایت ها و اعتماد تمامی خیرین گرانقدر ،نماینده محترم‌، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه و دیگر عزیزانی که در این راه یاری رساندن تقدیر و تشکر کنیم ،این راه ان شاءالله تا ظهور قائم آل محمد ادامه خواهد داشت.

,

تلاش گروه های جهادی در مقابله با کرونا قابل تحسین است

, تلاش گروه های جهادی در مقابله با کرونا قابل تحسین است,

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد اظهار داشت : اقدامات جوانان نسل اول انقلاب برای نسل سومی‌ها در قالب داستان تعریف می‌شد و همه می‌گفتند که جوانان در آن دوره و به ویژه جنگ تحمیلی ایثار همدلی وفاق و از خودگذشتگی خود را به جهانیان نشان دادند و جوانان نسل سوم هم آنان را سرلوحه کار خود قرار دادند.

,

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تلاش گروه های جهادی در مقابله با کرونا قابل تحسین است افزود : جوانان نسل سوم انقلاب نشان دادند که اگر از نسل اولی‌ها جلوتر نباشند از آنان عقب‌تر نیستند.

,

, ,

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کیا ادامه داد : این افراد فرزندان انقلاب هستند و به خوبی می‌دانند که باید فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب را عملیاتی کنند.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان داشت : این جوانان در مهار کرونا جهادی پای کار آمدند و ضمن تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده، این تولیدات را به خوبی بین مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه توزیع کردند.

,

, ,

وی اظهار داشت : جوانان نسل سوم انقلاب با اقدامات خود در راستای مهار کرونا نشان دادند که ظرفیت‌های بسیار زیادی دارند و اگر مدیریت کشور به دست جوانان مؤمن، متعهد و انقلابی داده شود چه بسا آنان بهتر از ما می‌توانند کشور را اداره کنند.

,

راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی با ظرفیت بسیج گامی موثر در مقابله با کرونا است

, راه اندازی قرارگاه شهید سلیمانی با ظرفیت بسیج گامی موثر در مقابله با کرونا است,

سرهنگ پاسدار رضا سالاری در گفتگو با مرصاد اظهار داشت : از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی گروه‌های جهادی بسیج در میدان مقابله با کرونا در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزش بهداشت، ضدعفونی کردن معابر و سطوح شهری، برپایی ایستگاه‌های سلامت، راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در قالب حرکت‌های جهادی و رزمایش‌های نهضت کمک مومنانه حضور پررنگی داشته اند.

,

, ,

فرمانده سپاه ناحیه سنقر بیان داشت : در حال حاضر قرارگاه شهید سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کویید ۱۹ از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی، با بهره گیری از نیروی مقاومت بسیج به منظور قطع زنجیره‌ی انتقال ویروس، کاهش بستری، کاهش مرگ و پوشش حمایتی راه اندازی شده است.

,

وی در ادامه افزود : ارائه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی اعم از حضوری و غیر حضوری، شناسایی افراد مبتلا به کویید ۱۹ ، افراد در معرض تماس، قرنطینه خانگی و غیرخانگی ، حمایت از گروه های در معرض خطر از دیگر اهداف این قرارگاه است.

,

, ,

سرهنگ سالاری با بیان اینکه امروزه بسیج مستضعفین به الگویی برای ملت‌های منطقه تبدیل شده است، گفت: هر جا ملتی از بسیج مستضعفین الگو گرفته در برابر همه ناملایمات موجود و استکبار مقاوم شده است.

,

فرمانده سپاه ناحیه سنقر در پایان بیان داشت : در تلاشیم در ارائه خدمات به مردم خصوصا آسیب دیدگان ویروس کرونا، رویکردی جدید و نگاهی مسئله محور در حوزه‌های کسب و کار و مشکلات اقتصادی افراد، کمک به بیماران کرونایی، آموزش بهداشت، کمک و تسهیل گری به مدافعان سلامت در بیمارستان ها، داشته باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه