اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

آیت الله جعفری فاصله ای بین خود و مردم ایجاد نکرد/ او از بیان حقیقت ابایی نداشت

آیت الله جعفری فاصله ای بین خود و مردم ایجاد نکرد/ او از بیان حقیقت ابایی نداشت
محمد بهرامی خوشکار با بیان اینکه سبک زندگی مرحوم به گونه ای بود که مردم با او احساس نزدیکی می کردند و ایشان با همین روش بین خود و بین مردم فاصله ایجاد نکرد، گفت: ایشان از گفتن حقیقت ابایی نداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت رحلت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده سابق ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: ایشان به مثابه چراغی بود که در روزهای تاریک رژبم طاغوتی در استان کرمان درخشید و سال ها چراغ نماز جمعه را روشن نگه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم شریف کرمان در طول سالهای متمادی از خطبه های ارزشمند اخلاقی، سیاسی و اجتماعی ایشان بهره بردند.

,

وی با بیان اینکه مرحوم آیت الله سید یحیی جعفری انسانی مردم دار و ساده زیست بود، عنوان کرد: ایشان در اخلاق، کردار و رفتار، معصومین علیه السلام را اسوه و الگوی خود قرار داده بود.

,

حجت السلام و المسلمین بهرامی خوشکار با تأکید بر اینکه مرحوم آیت الله جعفری در سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه خواسته های مردم را بیان می کردند، ادامه داد: ایشان از گفتن حقیقت ابایی نداشتند و جایی که لازم بود، مشکلات مردم را به مسئولان گوشزد می کردند.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطر نشان کرد: مرحوم آیت الله جعفری در خطبه های خود احادیث نبوی و علوی را با لحنی آرام و ساده برای مردم بیان و معانی و مفاهیم روایات را به گونه ای که تمام حاضرین بهره ببرند معنی می کرد و همچنین سبک زندگی آن مرحوم به گونه ای بود که مردم با او احساس نزدیکی می کردند و ایشان با همین روش بین خود و بین مردم فاصله ایجاد نکرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه