اخبار داغ

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان:

طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب «کمک مومنانه» در لرستان اجرا می‌شود

طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب «کمک مومنانه» در لرستان اجرا می‌شود
جعفری، مسئول بسیج حقوقدانان لرستان گفت: طرح آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در قالب کمک مومنانه در 5 مرحله در لرستان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیروز جعفری در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین رهبری مبنی بر کمک مومنانه و کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا، تاکنون چند مرحله کمک مومنانه انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: مرحله سوم این نهضت با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها مبنی بر هم افزایی و مشارکت بیشتر با تنوع بخشی به خدمات در دستور کار قرار گرفت.

,

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان تصریح کرد: تاکنون کمک های مومنانه در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا توزیع شده است ولی در مرحله جدید از این طرح، هشت کمیته تخصصی توسط سپاه تشکیل شده که هر کدام موضوع خاصی را برا کمک مومنانه دنبال می کنند.

,

جعفری عنوان کرد: در بین این کمیته ها، یک کمیته آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز تشکیل شده که هدف از آن، بهره گیری از تمام ظرفیت رده‌های بسیج، نهادها، خیرین و مردم است که با شرکت در این کار نیک بتوانند تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد را از زندان آزاد کنند.

,

وی بیان کرد: آزادسازی این زندانیان با هماهنگی ستاد دیه و زندان‌های استان صورت می گیرد که تلاش می شود تا زندانیان جرائم غیر عمد که افرادی آبرومند بوده و به دلیل مشکلات مالی و بدهی اندک در زندان هستند آزاد شوند.

,

مسئول بسیج حقوقدانان لرستان خاطرنشان کرد: این طرح در پنج مرحله به مناسبت های مختلف تا پایان سال اجرا می‌شود و مرحله نخست این طرح همزمان با هفته بسیج در استان آغاز شده است.

,

جعفری با تاکید بر مشارکت بیشتر برای آزادی تعداد زیادی از زندانیان جرائم غیرعمد گفت: همه خیرین و مردم می توانند در اجرای این طرح مشارکت کنند؛ افراد می توانند برای مشارکت در این طرح حساب باشماره شبا IR870630301007911504141140یا شماره کارت۶۲۷۳۸۱۱۱۶۲۱۸۸۶۲۴ به نام گروه جهادی بسیج حقوق دانان استان لرستان نزد بانک انصار جهت واریز کمک به آزادسازی زندانیان باالویت جرائم غیرعمد اقدام نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه