اخبار داغ

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس مطرح کرد؛

بسیج سنگری به وسعت دفاع، محرومیت زدایی، کمک مومنانه و سازندگی/ سیستان و بلوچستان صحنه نقش آفرینی نیروهای جهادگر است

بسیج سنگری به وسعت دفاع، محرومیت زدایی، کمک مومنانه و سازندگی/ سیستان و بلوچستان صحنه نقش آفرینی نیروهای جهادگر است
عبدالناصر درخشان گفت: حضور نیروهای بسیجی از ابتدای انقلاب در عرصه های مختلف دفاع، آبادانی، محرومیت زدایی، سازندگی، کمک مومنانه و ... نشان دهنده نگاه بسیجی در همه عرصه ها و سنگرهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالناصر درخشان نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به آغاز هفته بسیج بیان کرد: اعتقاد دارم که همه مردم در همه حوزه های جامعه باید نگاه بسیجی داشته باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی هر یک از هموطنان در حوزه هایی مشغول خدمت هستیم که با نگاه و روحیه بسیجی این حوزه ها سنگرهای مختلف نظام خواهند بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این نگاه و روحیه بسیجی آحاد مردم در کنار کسانی که در حوزه های مختلف سپاه و بسیج خدمت و همه سنگرها را کنترل می کنند، در سنگرهای امر به معروف و نهی از منکر، سازندگی، جهاد و ... حضور دارند.

وی بیان کرد: باید نگاه بسیجی در همه بخش های جامعه نهادینه شده باشد که هر یک از افراد جامعه در هر پست و منصبی که قرار دارد نگاه بسیجی داشته و هدفش خدمت به نظام و مردم باشد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به طور مثال خبرنگار اگر کار رسانه ی می کند با نگاه و روحیه بسیجی این کار را انجام دهد و خدمت به مردم و حضور در سنگر رسانه ای را مدنظر خود قرار دهد.

درخشان با بیان اینکه خدمت به ملت، حفظ ارزش های نظام و اعتلای آن باید در نگاه همه مردم وجود داشته باشد اظهار کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) فرموده بودند همه مردم بسیجی هستند و باید این نگاه بسیجی در کارها هم نمود پیدا کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای در خصوص علت ماندگاری بسیج در این 40 سال گفت: نگاه بسیجی مردم در کنار رهنمودهای دلسوزانه مقام معظم رهبری سبب شده است بسیج به عنوان میراث بزرگی از امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در این 40 سال ماندگار باشد.

حضور در عرصه های مختلف از سازندگی تا کمک مومنانه

وی درباره حضور و نقش بسیج در عرصه های مختلف اظهار کرد: در سال های اخیر ورود بسیج در عرصه های مختل از جمله سازندگی و محرومیت زدایی آثار خود را به خوبی نشان داده است، در دوران شیوع کرونا بسیج با لبیک به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه کمک مومنانه به خانواده های نیازمند پیش قدم شد و نقش سازنده ای را ایفا کرد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود نیروهای بسیجی در زمینه کنترل گرانی های افسارگیسخته در زمینه گرانی هم باید دولت و مجلس با نگاهی کارشناسی به این موضوعات ورود کنند و از بازوی توانمند بسیج نیز برای بهبود این امر استفاده کند.

درخشان گفت: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، تاکید بر مصوبات قانونی و لوایح دولتی که از مجلس بیرون می آید بسیج می تواند در زمینه کنترل گرانی ها هم نقش آفرینی داشته باشد همانطور که در گذشته در عرصه های مختلف نقش داشته و توانمندی خود را نشان داده است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در جنوب شرق کشور عنوان کرد: نیروهای بسیجی در سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف سازندگی، امنیت و نگهداری از مرزهای استان و کشور حضور داشتند و توانستند اقدامات سازنده و موثری را در این زمینه ها انجام دهند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, حضور در عرصه های مختلف از سازندگی تا کمک مومنانه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه