اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون استان البرز مطرح کرد؛

استقبال چشمگیر البرزی‌ها از اهدای خون در روزهای کرونایی/ سه پایگاه مرکزی انتقال خون در استان فعال هستند

استقبال چشمگیر البرزی‌ها از اهدای خون در روزهای کرونایی/ سه پایگاه مرکزی انتقال خون در استان فعال هستند
میر محمدعلی حسینی گفت: با اطلاع‌ رسانی انجام‌ شده، مردم در خصوص اهدای خون مراجعه خوبی در استان البرز دارند و از این بابت باید از آنها تشکر و قدردانی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، در روزهای اخیر و به دنبال فراخوان سازمان انتقال خون ایران  به منظور جبران کاهش ذخایر خون بسیاری از مراکز،  با استقبال بی نظیر مردم رو به رو شده است، این در حالی است که مراکز سازمان انتقال خون ایران به دلیل ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی ناچارند با تعداد تخت های کمتر داوطلبان اهدای خون را میزبانی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مدیرکل انتقال خون استان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: شیوع کرونا که ماه هاست کشور را درگیر و موجب کاستن از مراجعه داوطلبین اهدای خون به مراکز شده است اما شباهتی به بحران های مقطعی ندارد و از داوطلبین نوع دوست اهدای خون خواستاریم که به صورت مستمر و دست کم تا پایان فروکش این موج از شیوع کرونا با این مجموعه همراه باشند.
,
 
,
میر محمدعلی حسینی اظهار داشت: مجموعه انتقال خون خود را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی می داند و در همین راستا ناچار است که میزان تجمع در مراکز اهدای خون را کنترل کند تا سلامت داوطلبین اهدای خون با خطر مواجه نشود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی لازم در خصوص اهدای خون در سراسر کشور انجام شده است، تصریح کرد: مردم البرز همواره در تهیه و تأمین خون و فرآورده ‌های خونی یاور سازمان انتقال خون بودند.
,
 
,
حسینی گفت: در حال حاضر با اطلاع‌رسانی انجام‌ شده، مردم در خصوص اهدای خون مراجعه خوبی در استان البرز دارند و از این بابت باید از آنها تشکر و قدردانی کنیم.
,
 
,
مدیرکل انتقال خون استان البرز با اشاره به اینکه اکنون سه پایگاه مرکزی اداره‌کل انتقال خون استان فعال هستند، تصریح کرد: پایگاه مرکزی واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان ۴۵ متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۸ تا ۱۸ دایر است.
,
 
,
وی عنوان کرد: همچنین مرکز جامع مهربانو واقع در گوهردشت خیابان قائم (داریوش) کوچه آریا روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۴۵ و پایگاه توحید میدان توحید ضلع شرقی میدان، شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ و پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۲:۳۰ آماده خدمت‌رسانی به مراجعان هستند.
,
 
,
حسینی در پایان متذکر شد: اهداکنندگان خون حتماً کارت ملی خود را همراه داشته باشند و خواهشمند است مراجعه برای اهدای خون را به ساعت های پایانی روز موکول نکنند.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه