اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی کشور:

بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است

بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است
زهرایی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است گفت: نمونه‌های آن در طول بحران‌های گذشته همچون زلزله ، سیل و کرونا به‌وضوح دیده می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ سردار محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور امروز در در جلسه کارگروه بسیج سازندگی و افتتاح ۱۸۱ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی گفت: بسیج سازندگی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری گام برمی دارد و امروز بسیج سازندگی اولویت های اصلی کشور را برای خود به یک مأموریت و رسالت مهم تبدیل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

زهرایی با اشاره به اینکه چشم‌انداز عالی بسیج سازندگی تشکیل جبهه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است اظهار کرد: این جبهه در امتداد جبهه مقاومت است و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی حرکت می‌کند.

,

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی به شکل داوطلبانه و مخلصانه پیش‌قراولان و موتور محرک تشکیل جبهه سازی خدمت‌رسانی هستند که از همه حق‌وحقوق دنیایی خود گذشتند و از هیچ تلاشی برای خدمت‌رسانی به مردم فروگذار نمی‌کنند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: امروز جهادگران بی‌ادعا و مخلص، طلایه‌داران جبهه سازی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی هستند که در راستای تحقق اهداف جبهه مقاومت به امت اسلامی خدمت‌رسانی می‌کنند.

,

زهرایی اظهار کرد: بسیج سازندگی ۴۳ شهید جهادی تقدیم انقلاب کرده است و امروز جهادگران بی‌ادعا و با آمادگی کامل آمادگی هرگونه مجاهدت و خدمت‌رسانی را دارند.

,

تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است/ محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است

, تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است/ محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است, تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است/ محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است,

وی با بیان اینکه تفکر جهادی و انقلابی با بسیج سازندگی عجین شده است اضافه کرد: اگر تفکر جهادی و انقلابی در بطن آن وجود نداشت بسیج سازندگی تا به امروز نمی‌توانست به این مرحله برسد.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه محور فعالیت‌های بسیج سازندگی با مردم بودن است و مدل و راهبرد ما مدل هشت سال دفاع مقدس است ادامه داد: اعتقادداریم همان‌گونه که در دفاع مقدس توانستیم با پای‌کار آوردن مردم در برابر دشمنان سربلند بیرون آمدیم امروز هم می‌توانیم با رویکرد مردم‌داری در برابر سایر مشکلات پیروز و موفق باشیم.

,

زهرایی عنوان کرد: امروز اگر رویکرد با مردم بودن در جنگ اقتصادی در دستور کار همه ما باشد قطعاً در جنگ اقتصادی گشایش‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

,

بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است

, بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است, بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم موفق عمل کرده است,

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اعتمادسازی و پای‌کار آوردن مردم در طول این سال‌ها بسیار موفق عمل کرده است گفت: نمونه‌های آن در طول بحران‌های گذشته همچون زلزله ، سیل و کرونا به‌وضوح دیده می‌شود.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: تشکیل جبهه جهادی خدمت‌رسانی با اولویت محرومیت‌زدایی، کمک مؤمنانه ، اقدامات مقابله با کرونا و طرح شهید سلیمانی باقوت امروز در حال انجام است و از کلیه ظرفیت‌های موجود برای تحقق اهداف استفاده می‌شود.

,

زهرایی تأکید کرد: بسیج سازندگی به طور مسئله محور و با شناسایی نیازمندی‌ها به شکل مویرگی در بدنه نظام اسلامی از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات مردم فروگذار نخواهد کرد.

,

وی با اشاره به اینکه تغسیل و انجام امورات شرعی متوفیان کرونایی توسط طلاب جهادی یک اقدام بی نظیر در دنیا بود که در هیچ کجایی انجام نشده بود ادامه داد: در واقع طلاب جهادی با خط شکنی و بن بست شکنی خود این اقدام بی نظیر را انجام دادند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم بسیج سازندگی تعامل و هم افزایی با نهادهای انقلابی و دستگاه های اجرایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است اظهار کرد: بسیج سازندگی تعامل و هم افزایی با سایر دستگاه ها و نهادهای انقلابی را برای خود یک ضرورت می داند چراکه معتقد است می توان در کنار این دستگاه ها بسیاری از ظرفیت های پنهان را پای کار آورد.

,

وی بسیج سازندگی را سرپنجه ها و بازوان اجرایی دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی دانست و افزود: امروز اگر دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی توان و ظرفیت پای کار آوردن بسیج مردمی را ندارند اما بسیج سازندگی در طی این سالها نشان داده می تواند در تحقق این امر مهم موفق عمل کند.

,

زهرایی اضافه کرد: برای پای کار آوردن ظرفیت های مردمی تمام توان را پای کار می آوریم و خوشبختانه در طول این سال ها برای اجرای این مأموریت مهم موفق بیرون آمده‌ایم.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اطلس گروه‌های جهادی امروز یک مجموعه عظیم در کشور است بیان کرد: بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی فعال در کشور داریم که بیش از ۳۰ هزار گروه بیش از یک سال فعالیت می‌کنند و ۱۲ هزار گروه آن امسال تشکیل‌شده است.

,

وی ادامه داد: یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری که در پیام ۹ بندی ایشان تأکید شده تبدیل کردن گفتمان جهادی به گفتمان عمومی جامعه است و بسیج سازندگی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

,

زهرایی بیان کرد: امروز ۳ اولویت مهم اجرای درست و دقیق طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری وزارت بهداشت، ادامه نهضت مؤمنانه برای رسیدگی به محرومین و تلاش برای تحقق جهش تولید از اهداف مهم بسیج سازندگی است و سیاست‌های این سازمان همه در خدمت تحقق این اولویت‌ها هستند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۲۰ ماه از سفر قبلی بنده به استان مرکزی می‌گذرد شاهد تلاش‌های زیادی هستیم و این نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌دریغ و حمایت‌های مسئولین استان و البته مجاهدت‌های بسیج سازندگی بوده است.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه