اخبار داغ

به مناسبت هفته بسیج؛

همت بانوی بسیجی بهاری در ایجاد کارگاه خیاطی

همت بانوی بسیجی بهاری در ایجاد کارگاه خیاطی
سال جهش تولید سالی برای خودکفایی و گسترش کارگاههای تولیدی است تا خودمان تولید کننده وخودکفا باشیم.‌ کبری سلیمانی یکی از بسیجیان کارآفرین نمونه بهاری است که اقدام به راه اندازی کارگاه خیاطی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کبری سلیمانی، کارآفرین نمونه ۳۹ ساله بهاری در مصاحبه با خبرنگار عصر همدان، از تلاش و پشتکار خود در این عرصه گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

سلیمانی تصریح داشت: در اوایل سال ۹۰ انگیزه کار خیاطی و کسب درآمد در من بوجود آمد و درسال ۹۳ کار خیاطی و تولید پوشاک را به صورت جدی دنبال کردم و با لطف خداوند، تلاش و پشتکار خودم، حمایت خانواده و حمایت های بی دریغ بسیج جامعه زنان و سپاه ناحیه بهار در گسترش کارگاه تولیدی، موفق شدم دوره های آموزش خیاطی برای بیش از ۱۱۰نفر برگزار نمایم.

,

وی افزود: در این دوره های آموزشی تعدادی از کار آموزان در کارگاه ها برای کسب درآمد و امرار معاش به کار گیری شدند و هنوز هم مشغول به کارند.

,

سلیمانی ادامه داد: هم اکنون دو کارگاه خیاطی بر پا کرده ام و در آن برای ۱۲نفر از خانم های خانه دار ایجاد شغل نموده ام و از این طریق امرار معاش می کنند.

,

, ,

این کارافرین بسیجی نیز گلایه ای از مسئولین داشت و گفت: زنان کارآفرین با مشکل سرمایه روبرو هستند، چرا که کننده کار ما هستیم ولی تولید کننده سود بیشتری میبرد و برای گسترش کار خود احتیاج به وام با درصد پایین داریم تا کار را رونق بدهیم.

,

سلیمانی در پایان درخواستی از مسئولین داشت و اظهار داشت: بنابر گفته های رهبر عزیزمان که امسال را سال جهش تولید نام گذاری کردند باید کارگاهای بیشتری را گسترش بدهیم وخودمان تولید کننده و خودکفا باشیم لذا در این مسیر نیازمند کمک و همراهی مسئولین هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه