اخبار داغ

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب:

آغاز محدودیت های ترددی در سرپل ذهاب/ ورودی های شهرستان توسط نیروی انتظامی کنترل می شود

آغاز محدودیت های ترددی در سرپل ذهاب/ ورودی های شهرستان توسط نیروی انتظامی کنترل می شود
محبت جمالی نیا گفت: محدودیتهای ترددی در سرپل ذهاب آغاز شده است و ورودیهای شهرستان توسط عوامل نیروی انتظامی کنترل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهارداشت : مدیریت واجرای هدفمند و هوشمند محدودیتهاو ممنوعیتهای کرونایی که مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا کشور است از روز گذشته اول آذرماه در شهرستان شروع شده است.

وی افزود: مردم، اصناف و بازاریان، رسانه ها، سمن ها و فعالین اجتماعی در اجرای ممنوعیت ها و محدودیتهای کرونایی همکاری و همراهی لازم را با ستاد مقابله باکرونا شهرستان داشته اند که قابل تقدیر است.

جمالی نیا درادامه بااشاره به محدودیتهای تردد خودروها در شهرستان اظهارداشت: محدودیتهای تردد خودروهای عبوری براساس طرح ملی ستاد مقابله با کرونا کشور از اول آذرماه بصورت همزمان با سراسر کشور در سرپلذهاب آغاز شد.

فرماندار شهرستان افزود: دراین طرح مبادی ورودی شهرستان از سمت قره بلاغ، پلیس راه و سرابگرم توسط عوامل پلیس انتظامی و پلیس راه کنترل شده ودرصورت مشاهده در هر ۲۴ ساعت ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: اجرای این طرح بمنظور جلوگیری از ورود خودروهای پلاک غیربومی و خروج خودروهای با پلاک بومی جهت جلوگیری از ترددهای غیر ضرور برای مقابله با شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامت  مردم است.

جمالی نیا اذعان داشت: براساس این طرح تردد خودروهای پلاک بومی از ساعت ۲۱ شب تا ساعت ۴ بامداد روز بعد نیز ممنوع بوده ودرصورت مشاهده خودرو بصورت هوشمند به مبلغ ۲ میلیون ریال جریمه خواهد شد و فقط خودروهای امدادی ، دستگاههای خدمات رسان و شهرداری مجاز به تردد در شهرستان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه