اخبار داغ

امام‌ جمعه ملایر:

تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار، داشتن تفکر بسیجی است

تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار، داشتن تفکر بسیجی است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری گفت: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار داشتن تفکر بسیجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدباقر برقراری، امام‌جمعه ملایر پیش از ظهر امروز در دیدار با تعداد محدودی از بسیجیان و پاسداران ملایری با اشاره به مهم‌ترین ثمرات بسیج در کشور اظهار کرد: شجره طیبه بسیج که به دست بنیان‌گذار کبیر بنانهاده شده و این نهاد مقدس امروز در اقصی نقاط کشور و منطقه و در دنیای امروز شاخ و برگ داده و میوه شیرینش چیده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است، افزود: تنها راه سرنگونی جهان کفر و استکبار و سردمداران داشتن تفکر بسیجی است.

,

امام‌جمعه ملایر با اشاره به در پیش بودن انتخابات در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: بسیج باید تفکر بسیجی را توسعه دهد و با عملکرد خودش این تفکر را در معرض دید مردم قرار دهد.

,

وی افزود: در انتخابات آینده مردم کسی را انتخاب کنند که مولود این شجره و بزرگ‌شده در این مکتب‌خانه باشد تا کشور بهتر و بیشتر شهد شیرین حکومت اسلامی را بچشند.

,

حجت‌الاسلام برقراری با اشاره به دشمنی‌هایی که در کشور وجود دارد تأکید کرد: در طول تاریخ، اسلام و حکومت اسلامی دشمن داخلی و خارجی فراوان داشته است و تاریخ عوض شدنی نیست و امروز برای جمهوری اسلامی که برآورده از متن دین است در داخل و خارج دشمن دارد.

,

وی گفت: انقلاب وام‌دار کسی نیست و همه ما وامدار انقلاب هستیم و نباید آرمان‌های انقلاب فدای مصالح کسی شود.

,

امام‌جمعه ملایر تأکید کرد: هر کس در هر مسئولیت در کشور شبانه‌روز برای این ملت کار کند و کسانی باید در رأس امور قرارگرفته که دارای تفکر بسیجی باشند.

,

وی بابیان اینکه تفکر بسیجی باید همچون چشمه همیشه زلال در بین مردم جاری شود، عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص امروز در کشور همه مسئولین با وحدت و همدلی کم کنند تا بر ویروس غلبه پیدا کنیم.

,

حجت‌الاسلام برقراری گفت: مجموعه سپاه و فرمانداری در بحث مواسات و کمک مؤمنانه موفق عمل کردند و این امر همچنان باید ادامه‌دار باشد.

,

وی در زمان جنگ مردم پشت جبهه کمک می‌کردند امروز هم باید همین کمک‌ها باشد و درواقع می‌توان گفت این اقدام حمایت و یاری به مدافعین سلامت است.

,

امام‌جمعه ملایر با اشاره به همراهی بسیج در مراحل مختلف مقابله با کرونا بیان کرد: بسیج بازهم پای‌کار باشد تا شاهد قطع زنجیره کرونا باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه