اخبار داغ

دفتر موسیقی منتشر کرد؛

صدور مجوز برای ۶۵ آلبوم و تک آهنگ/ نوحه‌های قدیمی بازسازی شد

صدور مجوز برای ۶۵ آلبوم و تک آهنگ/ نوحه‌های قدیمی بازسازی شد
دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه‌ترین گزارش آماری مربوط به آلبوم و تک آهنگ از صدور ۶۵ تک آهنگ و آلبوم در سبک های مختلف خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در هفته گذشته دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز ۶۵ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است. این آثار شامل ۲ آلبوم موسیقی پاپ سه آلبوم موسیقی تلفیقی، ۲ آلبوم موسیقی نواحی، چهار آلبوم موسیقی سنتی و ۵۴ تک آهنگ در ژانرهای سنتی، کودک (یک اثر) پاپ (۳۹ اثر) کلاسیک (۲ اثر)، نواحی (یک اثر) و تلفیقی (۸ اثر) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آلبوم‌های «لکنت واژناک هبوط» که بخشی از آن با صدای احمد شاملو است، «عزیزجان» به خوانندگی و آهنگسازی رضا کاظمی مقدم «ماهور» به آهنگسازی سیامک جهانگیری در بخش موسیقی سنتی آثاری بودند که در هفته گذشته مجوز انتشار گرفتند.

,

در بخش تک آهنگ نیز خوانندگانی از جمله سینا سرلک، آرش و مسیح عدل پرور با ترانه «تو» و محمدرضا چراغعلی، مجوز انتشار گرفتند.

,

تک آهنگ «دیوونگی» نیز به خوانندگی و آهنگسازی سیروان خسروی نیز در هفته گذشته مجوز انتشار دریافت کرد.

,

سیامک فرزادی در آلبوم «بانگ سرخ» که در این هفته مجوز انتشار گرفت به بازسازی نوحه‌های قدیمی در قالب ارکسترال با بهره گیری از سازهای زهی اقدام کرده و جز به جز برخی نوحه‌های قدیمی به لحاظ زیبایی شناسانه را برای مخاطب بازسازی کرده است.

,

گزارش صدور مجوز هفتگی دفتر موسیقی هر هفته در قالب خبر منتشر می‌شود. برای این آثار صرفاً مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه