اخبار داغ

نویسنده لنده‌ای کتاب خود را به شهید سلیمانی اهدا کرد

نویسنده لنده‌ای کتاب خود را به شهید سلیمانی اهدا کرد
آئین رونمایی از کتاب «قلب‌های زنگارزده» در هفته بسیج نوشته "احمد علی کریمی‌زاده"، با حضور مسئولان در حالی رونمایی شد که این کتاب به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده یاد مدافع حرم "نوذر قدیمی" تقدیم شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، در سومین روز از هفته بسیج و با حضور مسئولان و هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر مراسم رونمایی از کتاب قلب های زنگار زده به نویسندگی احمدعلی کریمی زاده در حسینیه ثارالله برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
روح اله ویسی در این مراسم با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج  بسیج گفت: کتاب یکی از بسترهای لازم برای ارتقای سطح آگاهی در جامعه است که کتاب هایی که معرفی کننده فرهنگ دفاع مقدس هستند باید مورد توجه قرار گیرد.
,

وی افزود:نشرو تعالی فرهنگ کتاب خوانی یکی از مهمترین کارهای است که باید در جامعه تعمیق پیدا کند تا مسیر روشنگری و تعالی جامعه تحقق پیدا کند.
,
,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده تصریح کرد: توجه به نویسندگان و مؤلفین کتاب یکی از نیازهای مهم برای جامعه است که امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت خود از نویسندگان و مؤلفین بتواند راه را برای پویایی فرهنگ کتاب یاری کند.
,
,

در ادامه نویسنده کتاب قلب های زنگار زده گفت: این کتاب در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس با گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحوم سردار نوذر قدیمی یا شد.
,
,

وی افزود:اگر از نویسندگان ما حمایت نمی کنید حداقل تسهیلات با سود کم در اختیار نویسندگان قرار دهید تا بتوانیم نسبت به چاپ آثار خود از لحاظ مالی مشکلی نداشته باشیم.
,
,

احمدعلی کریمی زاده تصریح کرد: باید ادارات فرهنگی نسبت به حمایت از نویسندگان و در خرید کتاب نویسندگان  یک اهتمام جدی به خرج دهند.
,
,

وی تاکیدکرد: این کتاب در زمینه بازیگری و نمایش نامه نویسی است که فرصتی برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس است.
,
,

مسول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده گفت: این دومین کتاب در حوزه ترویج فرهنگ دفاع مقدس است که توسط مسول کانون بسیج هنرمندان به چاپ رسیده است.
,
,

انتهای پیام/
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه