اخبار داغ

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان خبر داد؛

افزایش ۳۵ هکتار به مساحت گلخانه ای استان همدان در سال جاری

افزایش ۳۵ هکتار به مساحت گلخانه ای استان همدان در سال جاری
حجت الله شهبازی از افزایش سرمایه گذاری در بحث گلخانه ای استان همدان خبر داد و گفت: ۳۵ هکتار به مساحت گلخانه ای استان در سال جاری اضافه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ حجت الله شهبازی، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری آنلاین گفت: در سال جاری تا به حال ۳۵ هکتار به مساحت گلخانه ای استان اضافه شده است و تا پایان سال به ۷۰ هکتار می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: خوشبختانه با استفاده از روش های نوین آبیاری مدرن حدود ۱۸ میلیون متر مکعب صرفه جویی سالانه در آب کشاورزی داشتیم.

,

مدیر امور باغبانی جهاد کشاورزی با اشاره به احداث گلخانه ۱۱هکتاری بدون تسهیلات گفت: سرمایه گذاران در حال سرمایه گذاری کشت های گلخانه ای در همدان هستند.

,

وی یکی از اهداف جهاد را حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و توسعه کشاورزی دانست و گفت: در همدان بانک تا ۸۰ درصد طرح اراپه شده را وام می دهد و هیچ مشکلی برای پرداخت تسهیلات نداریم.

,

بیمه سازی محصولات گلخانه ای

, بیمه سازی محصولات گلخانه ای, بیمه سازی محصولات گلخانه ای,

شهبازی افزود: امسال برای اولین بار بیمه محصولات کشاورزی را داریم و شاهد صادرات مستقیم محصولات کشاورزی از همدان به کشورهایی چون عراق هستیم.

,

وی تاکید کرد: بیشترین سطح زیر کشت در همدان خیارگوجه و فلفل دلمه ای است که احداث شهرک گلخانه ای سبزیجات را در راستای تامین نیازهای امنیت غذایی مردم در دستور کار داریم.

,

مدیر امورباغبانی گفت: کسانی که در همدان برای گلخانه سرمایه گذاری می کنند باید بدانند دو حمایت فنی یکی هنگام احداث گلخانه و شرایط تولید بهینه و بعد از بهره برداری در تولید انواع محصولات گلخانه توسط کارشناسان به آنها داده می شود .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه