اخبار داغ

رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهار مطرح کرد؛

۲۴۰ واحد مسکونی سهم شهر بهار از طرح اقدام ملی مسکن/ظرف دو ماه آینده احداث واحدها آغاز می شود

۲۴۰ واحد مسکونی سهم شهر بهار از طرح اقدام ملی مسکن/ظرف دو ماه آینده احداث واحدها آغاز می شود
مهدی سماوات از شروع احداث واحدهای طرح مسکن اقدام ملی از دو ماه آینده خبر داد و گفت: بهار اولین شهرستانی خواهد بود که عملیات احداث مسکن ملی در آن آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح «اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی نموده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این باره با اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار تماس گرفتیم، ونایی رئیس اداره راه و شهرسازی بهار با اعلام این مطلب که تامین زمین این طرح با مسکن و شهرسازی بوده و احداث آن برعهده بنیاد مسکن می باشد، از پاسخ به سوالات ما خودداری کرده و ما را به روابط عمومی اداره کل و معاونت این اداره ارجاع داد و با کمال تعجب این افراد نیز بار دیگر خبرنگار ما را به رییس اداره راه و شهرسازی ارجاع دادند.

,

ما که از تماس با این ارگان به جواب نرسیده بودیم ناگزیر با بنیاد مسکن و شهرسازی شهرستان بهار تماس گرفتیم.

,

مهدی سماوات، رییس بنیاد مسکن بهار در پاسخ به سوالات خبرنگار ما اظهار داشت: محل اجرای این طرح در محدوده پمپ بنزین و نزدیک مسکن مهر است و ظرفیت آن ۲۴۰ واحد است که ۱۹۰ نفر در آن ثبت نام کرده کرده اند که در حال واریز وجه اولیه اند و به محض واریز وجه مرحله اول عملیات احداث واحدها آغاز خواهد شد.

,

سماوات در مورد زمان ثبت نام جامانده های این طرح اظهار بی اطلاعی نمود و اظهار امیدواری کرد که تا قبل از عید نورورز عملیات احداث آن آغاز شود.

,

وی واریز مبلغ اولیه را ۴۰ مبلیون تومان برشمرد و در مورد میزان وام، بازپرداخت و مراحل بعدی پرداخت وجه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: بنیاد مسکن تنها کار ساخت واحدهارا بر عهده دارد، در مورد مراحل ثبت نام و تکمیل وجه اداره راه و شهریازی باید اظهار نظر کند.

,

سماوات با اعلام این مطلب که در مورد این طرح مشکلی در بهار نداریم و اولین شهرستان استان خواهیم بود که عملیات احداث را آغاز خواهیم کرد اظهار داشت: عملیات شروع احداث واحدها نیازی به پر شدن ۲۴۰ نفر ندارد و با همین میزان ثبت نامی نیز ساخت واحدها حدودا تا دو ماه دیگر آغاز شده و پیش بینی ما این است که ظرف مدت دو سال به متقاضیان تحویل دهیم.

,

وی در مورد مسکن فرهنگیان گفت: آموزش و پرورش با هماهنگی راه و شهرسازی باید تعداد واحدهای درخواستی را به ما بدهند که ما نیز در قالب همین طرح احداث مسکن فرهنگیان را نیز آغاز کنیم.

,

رییس بنیاد مسکن بهار قیمت تمام شده این واحدها را با قیمت تمام شده روز برشمرد و زمان ثبت سند آنها را زمان تحویل واحدها بیان کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه