اخبار داغ

طی یک ماه گذشته؛

187 حادثه دیده در خراسان‌جنوبی امداد رسانی شدند

187 حادثه دیده در خراسان‌جنوبی امداد رسانی شدند
رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان این‌که در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده، گفت: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، محمدرضا رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث یک ماه گذشته بیان کرد: طی یک ماه گذشته نیروهای هلال احمر به ۸۱ مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی افزود: ۶۲ مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده‌ای، ۱۱ مورد در حوادث شهری، هفت مورد در حوادث کوهستان و یک مورد در حوادث سیل و آبگرفتگی ارائه شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با بیان این‌که بیشترین حوادث به ترتیب با ۱۳ مورد حادثه مربوط به قاین بوده، بیان کرد: شهرستان‌های نهبندان با ۱۲ مورد حادثه و بیرجند با ۱۱ مورد بیشترین حوادث را پس از قاین داشته اند.  

,

رضایی با بیان این‌که در مأموریت‌های ماه گذشته به ۱۸۷ حادثه دیده امدادرسانی شده، افزود: ۱۵۶ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، ۲۰ نفر در حوادث شهری و ۱۱ نفر در حوادث کوهستان خدمات گرفته‌اند.

,

وی اظهار کرد: ۲۹۰ نیروی هلال احمر در قالب ۱۲۰ تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشتند  و ۱۲۰ خودرو امدادی شامل ۷۴ دستگاه آمبولانس و ۴۶ خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی ماه گذشته چهار سورتی پرواز برای نجات یک حادثه دیده در ارتفاعات میغان طبس انجام شده است.

,

رضایی ۱۵ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر طی یک ماه گذشته خبر داد و افزود: با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند از رانندگان نیز درخواست می‌شود در صورت سفرهای ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

,

وی اظهار کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه