اخبار داغ

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع):

ایده های مبتکرانه به شرط محصول محوری، مورد حمایت کامل بسیج قرار می گیرد

ایده های مبتکرانه به شرط محصول محوری، مورد حمایت کامل بسیج قرار می گیرد
ولی ابراهیمی گفت: ایده های خلاق و مبتکرانه به شرط نوآوری و محصول محوری، از مرحله ایده تا تولید محصول و ارائه به بازار، مورد حمایت کامل بسیج قرار می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی ابراهیمی، مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند" بسیج توانا در عبور از بحران است" عنوان کرد: نیروی بسیج یک نیروی مخلص، پای کار در حل مشکلات و چالش های جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

ابراهیمی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم و نقش بسیج در رفع این مشکلات گفت: به دنبال حل مشکلات جامعه و اقشار مختلف، با کمک از بسیج در سطح محلات مشکلات منطقه ای شناسایی شده و با ارائه راهکارهای مناسب به حل مشکلات پرداخته می شود.

,

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان درباره حمایت این سازمان از نخبگان بسیجی و مردمی عنوان کرد: یده های خلاق و مبتکرانه به شرط نوآوری و محصول محوری، از مرحله ایده تا تولید محصول و ارائه به بازار، مورد حمایت کامل بسیج قرار می گیرد.

,

وی ادامه داد: در بحث حمایت مشاوره ای توسط کارگروه های تخصصی متشکل از اساتید مجرب دانشگاه های معتبر استان، ایده های جوانان از برگزاری کلاس های آموزشی و ارائه کارگاه های مجهز، تا حمایت مالی از هر طرح تا ۵ میلیون تومان انجام می گیرد.

,

ولی ابراهیمی از برگزاری جشنواره تجلیل از تلاشگران عرصه علم و فناوری بسیجیان خبر داد و گفت: در این جشنواره از اندیشه ورزان و نخبگان برتر سطح استان تجلیل به عمل می آید.

,

مسئول سازمان علمی و پژوهشی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان درخصوص کارهای علمی و فرهنگی انجام شده از سوی سردار شهید حاج حسین همدانی عنوان کرد: پایه گذار بسیج مردمی در جنگ سوریه و عراق این شهید بزرگوار بودند؛ شهید همدانی با ابتکار عمل و تغییر سرنوشت جنگ این دو کشور با مشارکت مردم باعث نجات مردم سوریه و عراق شدند.

,

وی در ادامه عنوان کرد: از دیگر کارهای فرهنگی سردارشهید حاج حسین همدانی، تاسیس (هیئت رزمندگان اسلام) بود که در مقابله با جریان تهاجم فرهنگی دهه هفتاد در ایران با مشارکت چند تن از رزمندگان شکل گرفت؛ این نهاد محصول فرآیند، شرایط، تحولات و فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی حاکم بر آن دهه کشور بود که پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ی تهاجم فرهنگی در مهرماه سال ۱۳۶۸ و استمرار آن سخنان و مطالبه و پیگیری ایشان بسترهای لازم برای شکل گیری و توسعه فعالیت های فرهنگی- اجتماعی این هیئت به وجود آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه