اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی خبر داد؛

اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه و ۱۳۵ تبلت دانش آموزی در گام سوم رزمایش مواسات

اهدای ۴۵۰ سری جهیزیه و ۱۳۵ تبلت دانش آموزی در گام سوم رزمایش مواسات
مجید الهی راد با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش مواسات هفت هزار بسته معیشتی آماده توزیع شده است، گفت: علاوه بر این 450 فقره جهیزیه ، 135 تبلت دانش آموزی، 300 دستگاه بخاری، 100 دستگاه آبگرمکن نیر به خانواده های محروم استان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک از آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و گفت: در این مرحله از رزمایش که در واقع مرحله دوم از گام سوم رزمایش مواسات در استان است علاوه بر توزیع بسته های کمک معیشتی، توزیع کالاهای اساسی گرمایشی، جهیزیه و تبلت دانش آموزی نیز در دست اجرا قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,

وی ادامه داد: در این رزمایش تعداد هفت هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی هر بسته 250 هزار تومان آماده و بسته بندی شده است که بین خانواده های محروم و آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

,

الهی راد اضافه کرد: همچنین 450 فقره جهیزیه با سرانه هفت میلیون و 500 هزار تومان و 135 تبلت دانش آموزی با اهدای حامیان ایتام، 300 دستگاه بخاری، 100 دستگاه آبگرمکن به ارزش ریالی 570 میلیون تومان از جمله حمایت هایی هستند که در این مرحله از رزمایش با نگاه متفاوت تر نسبت به دو گام قبلی اجرایی شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این کمک‌ها در راستای تحقق بیانات و تاکیدات مقام معظم رهبری و با هماهنگی و همکاری خیرین در حال اجرا است، گفت: این رزمایش ظهر امروز در محل سالن ورزشی، فرهنگی غدیر کمیته امداد خراسان شمالی برگزار شد.

,

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در سه مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه از ابتدای کرونا تا کنون، بیش از ۱۷ میلیارد تومان بسته غذایی، غذای گرم و لوازم التحریر  بین مردم نیازمند استان توزیع شده است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه