اخبار داغ

یک مربی فوتبال:

لیگ بیستم در نیم فصل می تواند با شگفتی همراه باشد/ تیم های اصفهانی در دوهفته اول عملکرد خوبی داشتند

لیگ بیستم در نیم فصل می تواند با شگفتی همراه باشد/ تیم های اصفهانی در دوهفته اول عملکرد خوبی داشتند
مربی فوتبال گفت: در این دو هفته مدعیانی که از قبل نامشان مطرح بود تقریباً همه 6 امتیازی نشدند که نشان می دهد هفته های ابتدایی برای همه تیم ها سخت شده است، البته شاید روی دیگری نیز داشته باشد و ما تیم های شگفتی ساز در نیم فصل اول را در لیگ ببینیم که بالا تر از مدعیان قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: دو هفته از لیگ برتر برای تیم های اصفهانی سپری شد و به نظر من این دو هفته تیم های اصفهانی عملکرد خوبی داشتند، هر چند که می توانست کسب امتیاز متفاوت باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال گفت: در مورد تیم سپاهان نباید عجله داشته باشیم و به این تیم فرصت دهیم، چرا که تغییر تفکر در این تیم زمان بر خواهد بود؛ سه امتیاز در بازی دوم از لحاظ تیمی برای تیم بسیار خوب بود اما این تیم برای بهتر شدن حداقل تا نیمه های نیم فصل زمان می خواهد.

,

وی افزود: در این دو هفته مدعیانی که از قبل نامشان مطرح بود تقریباً همه 6 امتیازی نشدند که نشان می دهد هفته های ابتدایی برای همه تیم ها سخت شده است، البته شاید روی دیگری نیز داشته باشد و ما تیم های شگفتی ساز در نیم فصل اول را در لیگ ببینیم که بالا تر از مدعیان قرار گیرند.

,

عابدی ادامه داد: عملکرد تیم ذوب آهن را مثبت و خوب ارزیابی می کنم چرا که در بازی اول در دقیقه 95 و با اشتباه داوری شکست خورد و در این بازی نیز توانست 10 نفره در مقابل ماشین سازی مستحکم بازی کند.

,

داوود عابدی گفت: اینکه بخواهیم در مورد جایگاه دو تیم در نیم فصل قضاوت کنیم بسیار زود است؛ احساس می کنم با توجه به کرونا و شرایط تیم ها در نیم فصل فشردگی امتیازها بسیار زیاد باشد و از این حیث رقابت های نزدیکی در انتظار تیم ها باشد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه