اخبار داغ

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مانه و سملقان برگزار می شود

مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مانه و سملقان برگزار می شود
سعید وطن دوست با اشاره به اینکه مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: اولین بخش از این رزمایش در سطح شهرستان، همزمان با هفته بسیج اجرا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید وطن دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان در گفتگو با عصراترک ضمن گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهارکرد: بسیج همواره در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگذار در عرصه هایی چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کنگره عظیم اربعین و کمک و دستگیری از مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله در میدان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وطن دوست ادامه داد: اقدام این روزهای بسیج در مبارزه‌ با کرونا و همچنین جمع آوری کمک های مومنانه برای نیازمندان جامعه؛ حقیقتا کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

,

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان، اظهار کرد: بسیجیان، خیرین و گروه‌های جهادی مانه و سملقان آماده برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه هستند و یک بار دیگر با همدلی برای کمک به محرومین به صحنه خواهند آمد.

,

فرماندن ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در خصوص کمک به نیازمندان، افزود: خداوند در قبال این کار خیر، قطعا پاداش و احسان عظیمی را به انسان های نیک اندیش عطا خواهد کرد.

,

وطن دوست با بیان اینکه تکلیف ما را امام حسین(ع) مشخص کرده و فرموده است که حاجت ها و نیازهای مردم که به سوی شما می آید از نعمت های الهی است مبادا این نعمت ها شما را آزرده خاطر کند، جهاد را کاری بسیار بزرگی دانست و عنوان کرد: بسیجیان در تمامی کارزارهای انقلاب اسلامی حضور داشته اند و شاهدیم که یک روز در جنگ و یک روز در قالب کمک های مومنانه خدمت می کنند و الگوی خود را در این راه امیرالمومنین(ع) می دانند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان تاکید کرد: هم افزایی و پشتیبانی از حرکت های خود جوش مردمی و گروه های جهادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

,

وطن دوست در پایان با اشاره به توزیع حدود ۳۰۰ بسته معیشتی گفت: با همکاری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) و قرارگاه مواسات مانه و سملقان، اولین بخش از اجرای این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، همزمان با هفته بسیج در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه