اخبار داغ

به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین؛

20 هزار بسته بهداشتی در مناطق با آلودگی بالای کرونا توزیع شد

20 هزار بسته بهداشتی در مناطق با آلودگی بالای کرونا توزیع شد
۲۰ هزار بسته بهداشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، ستاد فرمان اجرایی امام(ره) از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیز در حوزه‌های مختلف پای کار بوده است تا حامی و پشتیبان مردم باشد از تلاش برای تولید دارو در حوزه درمانی تا توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی در بین اقشار آسیب‌دیده از کرونا تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های این نهاد است که در شرایط سخت کنونی مردم را تنها نگذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

خدمات ستاد اجرایی امام (ره) تنها منحصر به یک نقطه از کشور نیست بلکه در تمام نقاط میهن عزیزمان یاری‌گر ملت شریف ایران است لذا استان قزوین هم از این حرکت مستثنی نبوده و تاکنون رزمایش‌ها و پویش‌های متعددی در راستای حمایت از مردم در این استان توسط این ستاد عملیاتی شده است که اکنون به ایستگاه سوم مواسات و همدلی و اجرای پویش “احسان سلامت” برای توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق با آلودگی بالا به ویروس کرونا رسیده است که باتوجه به اوج‌گیری این بیماری، حرکت بسیار مهمی است.

,

مرتضی فرخی در جریان برگزاری این پویش در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص آغاز توزیع بسته‌های بهداشتی رایگان در استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه  مرحله سوم پویش “احسان سلامت” در استان قزوین آغاز شده و هم اکنون 20 هزار بسته بهداشتی به همت نیروهای مخلص جهادی تهیه شده و به مناطق هدف توزیع خواهد شد.

,

, ,

وی افزود: این 20 هزار بسته بهداشتی شامل 100 هزار ماسک و 20 هزار ژل ضدعفونی کننده است که از امروز این بسته‌ها به مناطقی که از نظر آمایش دارای بیشترین سطح آلودگی هستند، در چارچوب دستورالعمل‌ها توزیع خواهد شد.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین ابراز کرد: طی ماه‌های آینده پویش بعدی را خواهیم داشت و در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری نیروهای جهادی و نهادهای حاکمیتی در حمایت از جهادگران عرصه بهداشت در خدمت همه مردم استان قزوین خواهیم بود.

,

فرخی بیان کرد: تا پایان آذر ماه و در مراحل بعدی نیز ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قزوین بیش از 16 هزار بسته معیشتی را در مناطق حاشیه شهر توزیع خواهد کرد؛ همچنین تا پایان امسال چندین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی انجام خواهد شد که این روند ادامه دارد.

,

مواسات و همدلی موجب قوت قلب برای افراد مستضعف جامعه است

, مواسات و همدلی موجب قوت قلب برای افراد مستضعف جامعه است,

جواد حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، در خصوص اهمیت همدلی در شرایط امروز اظهار کرد: همدلی واژه‌ای به معنای یک‌دل شدن برای رضای خدا و کمک به مردم است که باید همه ما در شرایط فعلی همکاری لازم را به کار بگیریم و توزیع بسته‌های معیشتی از همان زمانی که با ویروس منحوس کرونا مواجه شدیم موجب شده است که مردم مخصوصا افراد مستضعف جامعه پشتوانه داشته باشند و احساس دلگرمی کنند.

,

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان قزوین درباره توزیع 20 هزار بسته بهداشتی در سومین مرحله مواسات در استان قزوین ابراز کرد: بسیاری از افراد در شرایط کنونی فاقد شغل شده‌اند و اگر کسانی نباشند که چنین رزمایش‌هایی مانند رزمایش احسان و همدلی برگزار کند قطعا به پشتوانه مردمی و نظام لطمه خواهد خورد.

,

حبیبی تاکید کرد: همدلی در شرایط امروزی باعث می‌شود آن فردی که دست یاری رسانده به آرامش برسد و آن فردی که بسته معیشتی دریافت می‌کند قوت قلبی داشته باشد که همچنان کسانی هستند که دست آن‌ها را بگیرند.

,

, ,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه همدلی در شرایط کنونی وظیفه همگانی است، اضافه کرد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام در شرایط کنونی توانسته با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی پشتوانه مردم مستضعف جامعه باشد؛ مقام معظم رهبری برای شرایط فعلی لفظ “مواسات” را به کار برده‌اند چراکه مواسات به این معناست که آنچه را که داریم با همدلی بین سایر افراد تقسیم کنیم تا کمک حال یکدیگر باشیم.

,

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: در زندگی اروپایی و غربی به دلیل اینکه آنچنان همدلی بین افراد وجود ندارد دیدیم که به فروشگاه‌ها حمله شد اما در ایران اسلامی با  همدلی و همکاری که بین مردم وجود دارد هرگز چنین اتفاقی رخ نخواهد داد لذا از ابتدای شیوع ویروس کرونا با کمک افراد خیر توانسته‌ایم مواسات و همدلی را به نمایش بگذاریم که خوشبختانه تاکنون دچار آنچنان وضعیت وخیمی نشده‌ایم و مردم به طور عادی زندگی می‌کنند.

,

توجه به جنبه روانی شرایط موجود مسئولیت مهم دولت‌مردان است

, توجه به جنبه روانی شرایط موجود مسئولیت مهم دولت‌مردان است,

حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره آغاز سومین مرحله پویش “احسان سلامت” در استان قزوین اظهارکرد: تمامی مشکلات و آسیب‌هایی که به واسطه این ویروس منحوس به جامعه و از جمله استان قزوین عارض شده این است که به معیشت و اقتصاد مردم لطمه‌های بسیاری وارد شده است.

,

وی درباره نقش افراد موثر جامعه در شرایط کنونی افزود: افراد حزب‌اللهی، مسجدی و از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) می‌توانند نقش بسزایی در توزیع بسته‌های بهداشتی، معیشتی و کمک به بیماران کرونایی از طریق ضدعفونی کردن منازل یا خرید لوازم مورد نیاز این افراد دست یاری برسانند که خوشبختانه این کار کماکان در استان قزوین و از جمله شهرستان البرز انجام می‌شود.

,

معین ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهرستان البرز تاکید کرد: اقشار جامعه تحت آسیب‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و باید بحث روانی و کاهش سطح استرس مردم را اولویت قرار دهیم تا افراد جامعه احساس کنند مسئولین در کنار آن‌ها هستند و همبستگی بین همه ما وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه