اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار خبر داد؛

توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط خیرین سبزواری

توزیع 8 هزار بسته معیشتی توسط خیرین سبزواری
مهدوی‌خواه گفت: بیش از 8 هزار بسته مواد غذایی توسط خیرین سبزوار تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ جعفر مهدوی خواه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه اداره اوقاف و از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کنار همشهریان و نیازمندان بوده است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این ایام انجام داد رسیدگی به امور نیازمندان آسیب دیدگان در از این بیماری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی بابیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس تاکنون بیش از هشت هزار بسته مواد غذایی در بین نیازمندان توزیع‌شده است ادامه داد: این اقدام خیرخواهانه همچنان ادامه داشته و از محل موقوفاتی که برای این موضوع وقف‌شده و یا کمک خیرین که در حال حاضر اقدام می‌کنند انجام می‌شود.

,

مهدوی خواه در ادامه بابیان اینکه یکی دیگر از اقدامات مهم در خصوص مبارزه با این ویروس فرهنگ‌سازی و توزیع مواد بهداشتی است تأکید کرد: توزیع ملزومات بهداشتی خود مراقبتی موضوعی است که بسیاری از نیازمندان در تأمین آن ناتوان هستند به این جهت توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی نیز از ابتدا در دستور کار قرارگرفته است.

,

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در ادامه بابیان اینکه ارزش بسته‌های غذایی توزیع‌شده هرکدام در حدود 500 هزار تومان است ادامه داد: به همت خیرین نیک‌اندیش این طرح تا پایان کرونا و پس‌ازآن نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه وقف موضوعی است که می‌تواند اقتصاد اسلامی را شکوفا کند تأکید کرد: موقوفاتی در حال حاضر وجود دارد که تنها راه هزینه آن کمک به نیازمندان است و این موضوع باید در جامعه بیشتر رواج پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه