اخبار داغ

هنرمندبرتر بسیجی:

بسیج در مبارزه با کرونا پیشتازی کرد

بسیج در مبارزه با کرونا پیشتازی کرد
هنرمند بسیجی برتر رشته مجری گری در شهرستان اردل گفت: بسیج نماد وحدت همدلی و اتحاد ملت ایران و حرکت غیرت مردم در دفاع ازجان همنوعان چه در جنگ و چه در دوران کرونا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیداصغر حسینی فعال فرهنگی و هنرمند بسیجی برتر رشته مجری‌گری در شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: هفته بسیج فرصتی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حماسه آفرینان بسیجی و تکریم شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با آرمان‌ها و ارزش‌های مؤسس و معمار کبیر نهاد مردمی بسیج تجدید میثاق کنیم.

حسینی با بیان اینکه  بسیج نماد وحدت همدلی واتحاد ملت ایران  وحرکت غیرت مردم در دفاع ازجان همنوعان چه در جنگ و چه در دوران کرونا است اظهار کرد:بسیج در همه‌ جا حاضر و حامی مظلومان است؛ بسیج یک روز در جبهه‌های جنگ، یک روز در جهاد سازندگی، یک روز در فتنه و یک روز هم در یاری‌ رساندن به مردم  در میدان مقابله با کرونا حضور دارد.

وی افزود: بسیج و بسیجی با تفکر استکبار مخالف است و همیشه خود را حامی مظلوم می‌داند و در هر جای جهان مظلومی نیاز به کمک داشته باشد، بسیج و بسیجی به آن یاری خواهد رساند.

سید اصغر حسینی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان فعالیت‌های شاخصی ازجمله 17سال مجری گری گویش بختیاری در جشنواره های شعر خوانی حماسی، مجری گری در جشنواره های  کشوری و گوینده رادیو جهانبین را در کارنامه خود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه