اخبار داغ

فراخوان ساخت سردیس سه تن از مفاخر ملی و ورزشی منتشر شد

فراخوان ساخت سردیس سه تن از مفاخر ملی و ورزشی منتشر شد
سردیس ابراهیم قنبری مهر مبتکر سازهای موسیقی ایرانی، منصور پورحیدری بازیکن و مربی تیم ملی فوتبال و جعفر کاشانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ساخته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان زیباسازی شهر تهران با هدف تجلیل از مقام والای مفاخر فرهنگی و ورزشی ایران اسلامی و توسعه و تبیین نقش هنر مجسمه سازی در ارتقای فرهنگ عمومی، طراحی و ساخت سردیس های مفاخر فرهنگی و ورزشی فراخوان طراحی و ساخت سردیس سه تن از مفاخر ملی و ورزشی را منتشر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طی این فراخوان از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می شود با ارایه طرح‌های خود از استاد ابراهیم قنبری مهر سازنده سرشناس و مبتکر سازهای ایرانی و ۲ تن از ورزشکاران نامی کشور منصور پورحیدری بازیکن و مربی تیم ملی فوتبال و جعفر کاشانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در این فراخوان شرکت کنند.

,

مهلت ثبت نام تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ اعلام شده و هنرمندان می توانند طی مدت زمان مشخص شده، با ارسال فرم های ثبت نام به نشانی الکترونیکی [email protected] طرح خود را در قالب تعیین شده ارایه کنند.

, [email protected],

ارسال فرم ثبت نام و تجربیات و فعالیت های هنرمند به‌صورت تایپ شده و امضا شده و ارسال تصویر از ماکت حجمی و همچنین توضیح و توجیه کامل طرح پیشنهاد شده به همراه مختصات و مشخصات اثر (جنس اثر، ابعاد اثر، تکنیک ساخت و ….) بسیار مهم است و هنرمندان در ارایه طرح باید به نکاتی مانند لزوم شخصیت پردازی و انعکاس ویژگی های شخصی هر یک از شخصیت ها، چهره پردازی سردیس ها از دوران اوج فعالیت های فرهنگی و یا ورزشی شخصیت ها و یا دورانی که از منظر عموم شناخته شده‌تر باشند، توجه کنند.

,

بر اساس آنچه در این فراخوان آمده لازم است هنرمندان مطالعات لازم را برای کسب اطلاعات بیشتر از بیوگرافی شخصیت ها به‌عمل آورند و تمرکز بر طراحی جزییات ضروری فیگور، چهره و حالت هر شخصیت و اجتناب از پرداختن به تمام نکات را مدنظر قرار دهند.

,

به‌کارگیری شخصیت پردازی و استفاده از تکنیک و دستاوردهای مجسمه سازی معاصر، استفاده نکردن صرف از روش سی ان سی و تراش سه بعدی و لزوم وجود ویژگی های تکنیکی، شخصی و حسی هنرمند، استفاده از خلاقیت و نوآوری در برخورد با موضوع از الزامات دیگر این فراخوان است.

,

آثار در قالب سردیس ۸۰ تا ۹۰ سانتی متر اجرا و نصب خواهند شد و نتایج پس از زمان داوری از طریق سایت سازمان اعلام می شود.

,

طرح منتخب ممکن است مشروط به بازنگری و اصلاح موردی و بررسی ماکت و سپس تایید نهایی باشد.

,

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به بخش فراخوان سایت سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی اینترنتی www.zibasazi.tehran.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه