اخبار داغ

فرماندار شهرستان‌ سرپل ذهاب؛

باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد

باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد
محبت جمالی نیا گفت: باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد بلکه بصورت راهنمایی و اطلاع از محدودیت ها و ممنوعیت ها در منع تردد پلاک غیربومی در شهرستان صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در حاشیه بازدید از روند کنترلی مبادی ورودی و خروجی شهرستان سرپل ذهاب در جهت محدودیت های کرونایی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در راستای اعمال محدودیت ها و ممنوعیت های دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا در مبادی ورودی شهرستان سرپل ذهاب کنترل و ایست با همکاری نیروی انتظامی شهرستان با نگاه آگاه سازی و راهنمایی منع تردد پلاک های غیربومی در شهر انجام می شود.

وی افزود: باید سعی شود فرهنگ‌سازی به شکل اعمال جریمه نباشد بلکه بصورت راهنمایی و اطلاع از محدودیت ها و ممنوعیت ها در منع تردد پلاک غیربومی در شهرستان صورت گیرد.

فرماندار شهرستان‌ تاکید کرد: حسب دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا از روز گذشته اول آذرماه به مدت دو هفته تردد برای خودروهای پلاک غیربومی در شهرسرپل ذهاب ممنوع و ساعت ۲۱ شب تا ۴ بامداد نیز تردد برای خودروهای پلاک بومی درسطح شهرستان حادث است.

وی ادامه داد: با توان و ظرفیتی که در مدیریت نیروی انتظامی شهرستان دیده شده در طول سنوات چندماه مبارزه با انتقال ویروس کرونا، روند تردد خوب کنترل می شود.

جمالی نیا گفت: کسانی که با این علم و اطلاع از ممنوعیت تردد داشته باشند بالغ بر یک میلیون تومان جریمه خواهند شد لذا لازم‌است با همکاری هم دستورالعمل ها را رعایت کنیم تا بتوانیم ریشه بیماری کرونا در این شهرستان را بخشکانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه