اخبار داغ

مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در دورود:

۲۵۰۰بسته بهداشتی در مناطق محروم دورود توزیع می شود

۲۵۰۰بسته بهداشتی در مناطق محروم دورود توزیع می شود
یاراحمدی،مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهرستان دورود از توزیع ۲۵۰۰ بسته بهداشتی طی هفته آینده در دورود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یاراحمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به آغاز رزمایش احسان سلامت لرستان، اظهار داشت: این رزمایش هفته آینده نیز در دورود برگزارخواهد شد و جهادگران بسیجی در قالب ۲۰ گروه جهادی و با همکاری موسسه فرهنگی ریحانه النبی (س) تعداد ۲۵۰۰ بسته بهداشتی شامل، الکل، ژل ضد عفونی و ماسک را بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در مناطق حاشیه این شهرستان توزیع خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: مرحله بعدی این رزمایش تهیه و توزیع هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان در مناطق حاشیه شهرستان خواهد بود.

,

مسئول قرارگاه خدمت رسانی ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در دورود عنوان کرد: تاکنون ۱۵۰۰ بسته معیشتی، پانصد بسته لوازم التحریر و چند سری جهیزیه در این شهرستان توزیع کرده‌ایم.

,

وی تصریح کرد: در سال های ۹۸ و ۹۹ تعداد چهارصد وام قرض الحسنه را با تلاش تسهیلگران این نهاد در قالب اشتغال کوچک و زودبازده به افراد واجد شرایط در روستاهای پایلوت پرداخت کرده که باتوجه به سال جهش تولید و افزایش طرح های اقتصاد مقاومتی این رقم تا پایان سال به پانصد وام افزایش خواهد داشت.

,

یار احمدی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با لبیک به فرمان رهبر انقلاب، تا پایان ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و آسیب دیدگان و متضرر از کرونا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه