اخبار داغ

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه کوهدشت:

بسیجیان کوهدشت در عرصه جهاد و حماسه خط‌شکنی کردند

بسیجیان کوهدشت در عرصه جهاد و حماسه خط‌شکنی کردند
رستمی،مسئول بسیج سازندگی سپاه کوهدشت گفت: بسیجیان کوهدشت در عرصه جهاد و حماسه خط‌شکنی کردند و همیشه در صحنه خدمت رسانی به مردم حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدکاظم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مقام معظم رهبری در وصف بسیج فرمودند: «می‌توان بسیج را به‌حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: امروز صحنه مبارزه و رویارویی با دشمن، سنگر خدمت به مردم است و گروه‌های جهادی پیشتازان این عرصه هستند و یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری در طی این سال‌ها تبدیل گفتمان جهادی به گفتمان عمومی کشور است.

,

مسئول جهاد سازندگی سپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه امروز تفکر بسیج به تمام جهان مخابره شده است عنوان کرد: محور مقاومت امروز با این تفکر موجب افول استکبار جهانی و تسکین آلام مظلومان جهان شده است.

,

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه کوهدشت همواره در تمامی صحنه‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در کنار مردم بوده و در ایام سیل و کرونا خط‌شکنان عرصه جهاد و حماسه بودند.

,

رستمی با تشریح برنامه‌های هفته بسیج گفت: تجلیل از فعالان گروهای جهادی در مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی و گندزدایی ۴۰ نقطه پرخطر، برپایی میز جهادی، راه‌اندازی پویش سلیمانی‌ها در قالب هر پایگاه یک خدمت جهادی، اجرای طرح واکسیناسیون دام‌ها، افتتاح مسکن محرومین، آغاز طرح معاینه رایگان و اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مناطق محروم، اهدا جهیزیه به نوعروسان، توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و… ازجمله برنامه‌های بسیج سازندگی کوهدشت در این هفته به شمار می‌رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه