اخبار داغ

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی:

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان باید از متخصصان بومی باشد

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان باید از متخصصان بومی باشد
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: از ۵ نفر عضو هیات مدیره شرکت کشت و صنعت مغان حداقل سه نفر و مدیرعامل حتما باید از نیروهای متخصص و توانمند بومی استان انتخاب شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، با اشاره به دیدار اخیر با وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: در موضوع تحویل گرفتن و مدیریت مناسب کشت و صنعت مغان به وزیر تاکید کردم که باید از ۵ نفر عضو هیات مدیره شرکت حداقل سه نفر و مدیرعامل حتما باید از نیروهای متخصص و توانمند بومی استان انتخاب شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: این بنگاه اقتصادی بزرگ دارای اهمیت و شرایط خاص منطقه ای است که پس از ابطال واگذاری آن، باید مدیریت آن به به دست مدیران متخصص بومی واگذار شود تا شاهد شکوفایی و برگشت این شرکت به دوران اوج خود باشیم.

,

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس گفت: با توجه به این که شیوه سنتی آبیاری در برخی مناطق استان جزو مطالبات و دغدغه‌های اصلی آنان در بخش کشاورزی است که درصدد تغییر خروج این شیوه از روش سنی به روش مدرن هستیم.

,

بدری با اشاره به این که مطالعات طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی در سطح استان در حال اجراست، بیان کرد: سعی ما اجرای این عملیات در کم‌ترین زمان ممکن است تا بتوانیم مشکل سنتی شیوه آبیاری مزارع را برطرف و مطالبات مربوط در ان زمینه را حل کنیم.

,

وی با بیان اینکه با توجه به مصوبه سفر سال ۹۸ رئیس جمهور مقرر شد تا آخر سال نسبت به انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی آبیاری نوین پایاب سد نئور از محل اعتبارات ملی و مصوبه سفر رئیس جمهور اقدام شود، تصریح کرد: در بهمن ماه سال ۹۶ ابلاغ تهیه نقشه و اجرا حدود ۴۰۰۰ هکتار از اراضی مذکور را وزارت جهاد کشاورزی به سازمان جهاد استان انجام داده بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه