اخبار داغ

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی:

بسیج در نظام مقدس اسلامی ما یک فرهنگ است

بسیج در نظام مقدس اسلامی ما یک فرهنگ است
حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری گفت: بسیج در نظام مقدس اسلامی ما یک فرهنگ است و به معنای این است که در جامعه اسلامی ما تماشاچی نداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین اله رضا اکبری در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد ضمن‌تبریک هفته بسیج به ملت ایران اسلامی به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان اظهار داشت: بسیج در نظام مقدس اسلامی ما یک فرهنگ است، بسیج به معنای این است که در جامعه اسلامی ما تماشاچی نداریم همه آحاد ملت باید برای اعتلای کلمه الهی، مبارزه با استکبار و طاغوت، برپایی عدل و عدالت در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی بیان کرد: اگر نگاهی به آیات قرآن کریم و روایات معصومین علیهم السلام داشته باشیم به راحتی می شود این مسئولیت همگانی جامعه اسلامی را متوجه شد.

وی با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام(ص) گفت: همانطور که پیامبر اکرم(ص)  فرمود: همه شما مسئولیت دارید نسبت به زیر مجموعه خودتان، اگر این مسئولیت همگانی را جامعه اسلامی به عهده بگیرد به راحتی می شود با مشکلات بزرگ مواجه شد و آنها را از سر راه جامعه اسلامی برطرف کرد.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی با حضور همگانی مردم اتفاق افتاد، در هشت سال دفاع مقدس ما تماشاچی نداشتیم، همه مردم از پیر و جوان و کودک، زن و مرد وارد صحنه جنگ شدند و هر کسی در هر کاری که می توانست کاری را انجام می داد.

حجت الاسلام اکبری ابراز داشت: در جریان کرونا، چیزی که جامعه اسلامی ما را از یک خطر بزرگ نجات می دهد بسیج عمومی است به همین جهت مقام معظم رهبری بحث رزمایش مواسات و همدلی رو مطرح فرمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه