اخبار داغ

فرماندار پاوه:

مرز شوشمی بازگشایی شد

مرز شوشمی بازگشایی شد
پرویز ایده پور گفت: فعالیت مجدد در بازارچه مرزی شوشمی آغاز و هم اکنون مبادلات مرزی همچون سایر مرزهای کشور در این مرز جریان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پرویز ایده پور با اشاره به فعالیت مجدد در مرز شوشمی در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: در ارتباط با مصاحبه هفته گذشته با موضوع مرز شوشمی، که تقریبا این مرز به مدت ۱۰ روز تعطیل بود، بخشی از دلیل تعطیلی آن مربوط به عراق بود که درخواست به لزوم اصلاح معابر و جاده های منتهی به مرز با باریک بودن جاده ها دادند تا کارهای عمرانی را انجام دهند.

فرماندار پاوه با بیان اینکه پس از آن هماهنگی های لازم جهت تعطیلی مرز در پی کارهای عمرانی عراق انجام شد،  گفت: از هفته گذشته این مرز بازگشایی شد و امروز خوشبختانه کار و فعالیت در بازارچه مرزی شوشمی با ظرفیت کامل، باز و مبادلات مرزی همچون سایر مرزهای کشور در این مرز جریان دارد.

ایده پور در پایان گفت : پروتکلهای بهداشتی در این بازارچه رعایت می شود و نیروهای عراقی هم خود را پایبند به این موضوع می دانند.

وی افزود: خوشبختانه مرز شوشمی از مرزهای پر رونق کشور جمهوری اسلامی است و انتظار داریم که بیشتر از این با رعایت پروتکل ها، جهت اقتصادی به رونق منطقه خودمان کمک کنیم.

 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه