اخبار داغ

بخشدار مرکزی شهرستان سنقروکلیایی:

بسیج نیروی مردمی در صیانت از ارزشها و آرمان های نظام اسلامی است

بسیج نیروی مردمی در صیانت از ارزشها و آرمان های نظام اسلامی است
فرهاد سهیلی ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج بهترین نیروی مردمی در صیانت از ارزشها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد سهیلی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت:  هفته بسیج مستضعفین را به تمامی بسیجیان بویژه بسیجیان سرافراز شهرستان سنقروکلیایی، تبریک عرض نموده و پایداری در راه حفظ ارزش‌ها که حاصل رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندم.

بخشدار مرکزی شهرستان سنقروکلیایی بیان داشت : نیروهای بسیجی به عنوان نیروهای فعال در حفظ تمامیت ارضی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در کنار سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نقش مهمی را بر عهده دارند.

وی در ادامه افزود : هفته گرامیداشت نیروهای بسیج مستضعفان، فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگمردانی است که در طول تاریخ پربرکت انقلاب اسلامی ایران خاضعانه جان بر کف اخلاص نهاده و از ارزشهای اسلامی و بنیان‌های میهن عزیزمان ایران  اسلامی صیانت می‌کنند.

سهیلی تصریح کرد : بی تردید جایگاه ارزشمند بسیج در تحقق منظومه ولایتمداری، حراست و حفاظت از آرمان ها و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس و پیشرفت همه جانبه کشور و حمایت از اقشار محروم و خدمت به آنان در تاریخ ایران و اسلام هرگز فراموش نخواهد شد.

وی ابراز داشت : بسیج مستضعفین هدیه عرشی خداوند به مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی ایران می باشد، بسیج لشکر پرشور و سراسر شعور به فرماندهی حجت خدا و مقام ولایت می باشد که هم اینک تجلّی در وجود مبارک و بسیار گرانقدر و ارزشمند مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دارد.

بخشدار مرکزی شهرستان سنقروکلیایی در پایان خاطر نشان کرد : دوام ارتقای سطح معرفتی و ایمانی، تقوا و اخلاق رفتاری، معنویت و اخلاص، بصیرت، مجاهدت و پیشگامی در عرصه حضور به موقع در صحنه‌های سرنوشت ساز فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، دفاعی، عمرانی، علم و فناوری و خدماتی از ویژگی‌های بسیج عزیز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه