اخبار داغ

فرمانده سپاه چگنی:

بسیج با تمام توان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کند

بسیج با تمام توان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کند
سرهنگ علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: نیروی مقدس بسیج با تمام توان و آمادگی کامل در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیر افلاک، سرهنگ محمد علیزاده در دیدار با امام‌جمعه چگنی که به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت، اظهار داشت: نیروی مقدس بسیج با تمام توان و آمادگی کامل در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: این اراده الهی نه‌تنها خستگی‌ناپذیر است بلکه دشمنان اسلام و انقلاب را نیز خسته کرده است، بسیج هر جا حضور می‌یابد به تعبیر رهبر معظم انقلاب مایه امید دوستان و بیم دشمنان است و این امری است که امروز برای اثبات آن نیاز به استدلال نیست سابقه درخشان بسیج خود گواه این راه است.

,

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: احداث ۴۵ واحد مسکن مددجویان از سال گذشته تاکنون، ۸ واحد مسکن سیل‌زدگان، احداث ۲ واحد مدرسه در مناطق کم برخوردار و عشایری، احیای ۴ چشمه و منبع آب، احداث ۱۵۰۰ متر کانال آب کشاورزی، تعمیر و بازسازی منازل محرومین و … ازجمله اقدامات سپاه ناحیه چگنی است.

,

وی با اشاره به فعالیت سپاه چگنی در زمینه مقابله با کرونا تصریح کرد: تعداد ۳۵۰۰ بسته غذایی تهیه و ۲۰۰ کیسه آرد در بین مردم کم‌بضاعت توزیع شد.

,

علیزاده گفت: به خانواده‌هایی که ازلحاظ مالی در شرایط کنونی که در بحث کرونا در مضیقه بوده‌اند و امکان فراهم نمودن جهیزیه زوج‌های جوان خود را نداشته‌اند سپاه شهرستان چگنی ۱۵ جهیزیه تهیه و تحویل این نوعروسان داده است.

,

فرمانده سپاه چگنی بیان داشت: به‌صورت مداوم عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن پرتردد چگنی توسط گروه‌های جهادی بسیج در لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود.

,

حجت‌الاسلام صمد حافظی امام‌جمعه چگنی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یکی از برکات شکوهمند انقلاب اسلامی است پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ به‌فرمان امام خمینی (ره) این نهاد مقدس تشکیل شد، امثال شهید حججی‌ها باروحیه بسیجی مدافع آرمان‌های انقلاب اسلامی در فرسنگ‌ها دورتر از خاک و مرز ایران بودند.

,

وی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه هر دو عجین با یکدیگر هستند افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، حضرت امیر المومنین (ع) الگوی هر بسیجی به شمار می‌رود چراکه تمام فعالیت این امام (ع) در جهت رضای حضرت حق بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه