اخبار داغ

مسئولان مازندران برای نجات «دریا» ورود کنند؛

دور زدن قانون توسط آکادمی «کیا»/ پیدا کنید پرتقال فروش را !

دور زدن قانون توسط آکادمی «کیا»/ پیدا کنید پرتقال فروش را !
سهمیه تیم فوتبال دریای بابل بین دو تیم آکادمی کیا و شهروند نور فروخته شده و حالا دقیقا مشخص نیست کدام تیم خریدار واقعی هستند! درحالی که شهروند نور مدارکی در دست دارد که نشان می‌دهد که دریای بابل به شهروند نور فروخته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، چند وقت پیش بود که خبر رسید دریای بابل تیم ریشه‌دار مازندرانی که در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد به تیم کیا، که مدیریت آن برعهده مهدی مهدوی کیا است فروخته شده است. این خبر به قدری دردناک بود که همه از کنار اسم مهدی مهدوی کیا به سادگی عبور کردند تا بزرگی دریای بابل را نشان دهند.

دریا آنقدر بزرگ و ریشه دار هست که همه برای نابود شدنش ناراحت شوند. تیم استثنایی با کلی ستاره که حالا چوب حراج به سهمیه اش زده شده و معلوم نیست چه بلایی بر سرش خواهد آمد.

در گزارش قبل نوشتیم و از مسئولین ورزش استان مازندران خواستیم که در این ماجرا ورود کنند و نگذارند دریا از مازندران و از بابل جدا شود.

این دریا از مازندران جدا شدنی نیست! خوشبختانه مسئولین اداره کل ورزش و جوانان مازندران با تلاش رنگرز از انتقال دریای بابل به تهران و تیم آکادمی کیا جلوگیری و ممانعت کردند تا دریا همچنان در مازندران بماند.

اداره کل ورزش و جوانان مازندران مخالفت خودش را از انتقال دریای بابل به تهران اعلام کرد و گفت که این سهمیه در مازندران خواهد ماند و از استان جدا نخواهد شد.

خبری خوشحال کننده بود و حتی بعد از این ماجرا و جلوگیری از انتقال دریا، خبر رسید مشتری داخلی هم برای دریا پیدا شده است.

شهروند نور بعد از این ماجرا ها خواستار خرید سهمیه دریا شد و حتی تمامی نامه نگاری ها برای انتقال دریا به نور صورت گرفت.

از اداره ورزش و هیات فوتبال بابل تا هیات استان همه توافق کردند و موافق این انتقال از بابل به نور شدند تا دریا حداقل در مازندران بماند.

اما امروز مصاحبه ای از مهدی مهدوی کیا خواندیم که اینطور که از قضایا پیداست، آکادمی کیا قصد دور زدن قانون را دارد!

در حالی که تمامی قراردادها و مبایعه نامه بین مسئولین دریای بابل و شهروند نور امضا شده و دریای بابل به نور انتقال پیدا کرده، شنیده شده آکادمی کیا قصد دارد چند بازی ای را در بابل به میدان برود تا از طریق بتواند سهمیه استان مازندران را بدست بیاورد.

در اینکه مهدی مهدوی کیا بازیکن و شخصیت بزرگی در کشور است شکی نداریم ولی این سهمیه حق استان مازندران است و مردم مازندران و مخصوصا مردم بابل این موضوع را نمی‌پذیرند که سهمیه بخواهد به این شکل از استان خارج شود.

نکته جالب اینجاست که سهمیه دریای بابل بین دو تیم آکادمی کیا و شهروند نور فروخته شده و حالا دقیقا مشخص نیست کدام تیم خریدار واقعی هستند! درحالی که شهروند نور مدارکی در دست دارد که نشان می دهد که دریای بابل به شهروند نور فروخته شده است.

نکته جالب تر اینجاست که مدیران شهروند نور نیز اعلام کردند حاضرند بخاطر حفظ و قداست اسم دریای بابل، با همین نام در لیگ کشور حاضر شوند که این جای تحسین دارد.

امیدواریم مسئولین اداره کل ورزش و جوانان مازندران و هیات فوتبال هرچه زودتر در این قضیه ورود کنند و نگذارند سهمیه استان مازندران به همین راحتی از استان خارج گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

در ادامه مدارک مربوط به خریده شدن سهمیه دریای بابل توسط شهروند نور را مشاهده می کنید

,









 
,
, ,
,
, ,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه