اخبار داغ

وقتی بسیجیان بام کویر ایران "توانستن" را به فعلیت رساندند؛

همت جوانان بافتی در راستای تبیین گام دوم انقلاب/ آماده‌سازی طرح تولید کاتد مسی با ظرفیت ۴.۵ تن در ماه

همت جوانان بافتی در راستای تبیین گام دوم انقلاب/ آماده‌سازی طرح تولید کاتد مسی با ظرفیت ۴.۵ تن در ماه
امیرحسین کفاش زاده گفت: از سری اقدامات انجام شده می توان به برنامه ریزی و آماده سازی برای اجرای طرح تولید کاتد مسی با ظرفیت ۴.۵ تن در ماه و پژوهش و تحقیق در حوزه های مختلف همچون تولید آب اکسیژنه، گیاهان دارویی، تولید نئوپان و فرآوری گردو اشاره کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیرحسین کفاش زاده در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات تیم جوانان آینده ساز بافت گفت: فعالیت این تیم در حوزه های صنعتی، گیاهان دارویی و بهره برداری از گردو و محصولات بومی شهرستان بافت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مدیر و موسس تیم جوانان آینده ساز بافت ادامه داد: از سری اقدامات انجام شده می توان به برنامه ریزی و آماده سازی برای اجرای طرح تولید کاتد مسی با ظرفیت ۴.۵ تن در ماه و پژوهش و تحقیق در حوزه های مختلف همچون تولید آب اکسیژنه، گیاهان دارویی، تولید نئوپان و فرآوری گردو اشاره کرد.

,

مسئول علمی و پژوهشی بسیج دانشجویی بافت در خصوص نقش بسیج در پیشبرد اهداف ابراز کرد: در راستای فعالیت های تیم جوانان آینده ساز با کمک توان بسیج گام های خود در جهت آماده سازی بستر فعالیت تیم برداشته ایم.

,

کفاش زاده تصریح کرد: بر اساس فرمایشات و بیانیه مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب که در آن تکیه بر جوانان تأکید شده است؛ ما نیز در خط پیروزی از معظم له، تیم جوانان آینده ساز را از میان جوانان با حداکثر سن 24 سال و از نخبگان شهرستان انتخاب کرده ایم.

,

مدیر و موسس تیم جوانان آینده ساز بافت افزود: در حال پرورش و آماده سازی این جوانان برای فعالیت کارآفرینی و حوزه کسب و کار های صنعتی و کوچک هستیم به امید آن روز که این تیم گسترش پیدا کند و در بسیاری از حوزه های صنعتی به خودکفایی برسیم و تکیه بر تولید داخل داشته باشیم.

,

وی در خصوص طرح تولید کاتد مسی عنوان کرد: فعالیت های انجام شده به مرحله اجرا رسیده اما کار عملیاتی هنوز آغاز نشده است؛ به این معنی که تأمین سرمایه به درستی انجام نشده؛ اما مواد اولیه خط تولید تأمین شده و تکنسین های خط نیز مشخص شده اند.

,

کفاش زاده با بیان مشتری های این طرح پیش بینی و آماده هستند، خاطر نشان کرد: صنعتی که در پیش گرفته ایم، مشتری خود را در داخل و خارج از کشور دارد و این پروژه آنچنان سود ده است که محصولات پیش خرید می شوند و از سوی دیگر از سال 98 هیچ گونه وارداتی انجام نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه