اخبار داغ

وقتی بسیج وارد میدان خدمتگزاری می شود(۲)؛

مروری بر مهم‌ترین اقدامات بسیج استان مرکزی در مقابله با آسیب های اقتصادی کرونا/ توزیع ۲۱۵هزار بسته معیشتی، ۳۵۸سری جهیزیه و ۲۵۰۰بسته لوازم التحریر

مروری بر مهم‌ترین اقدامات بسیج استان مرکزی در مقابله با آسیب های اقتصادی کرونا/ توزیع ۲۱۵هزار بسته معیشتی، ۳۵۸سری جهیزیه و ۲۵۰۰بسته لوازم التحریر
بسیج همواره در تمامی عرصه ها پیش‌قدم بوده و به صورت جهادی هر زمان که نیاز بوده وارد میدان شده و برکات زیادی را به همراه خود آورده است. هفته بسیج بهانه خوبی است تا بر مهم‌ترین اقدامات بسیج استان مرکزی در مقابله با آسیب های اقتصادی کرونا مروری داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ ۲۱ فروردین ماه، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان در سخنرانی تلویزیونی خود با اشاره به مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به علت تبعات ناشی از کرونا، فرمودند: افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند، فعالیت‌های وسیعی را به‌منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند. خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان(عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب, .,

این فرمان باعث شد تا روز بعد، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین در پیامی از تدوین رزمایش کمک مومنانه در این سازمان و به میدان آمدن ۵۴هزار پایگاه بسیج و یکصد و ده هزار رده برای انجام آن خبر بدهد و از سازمانها، نهادها، خیرین و چهره های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و… برای پیوستن به این رزمایش بزرگ دعوت کند.

۲۴فرودین ماه، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اعلام شروع رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا، گروه های جهادی استان وارد عمل شده و تنها در یک مرحله ۳۷۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

 

آغاز رسمی اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی با توزیع ۳۰هزار بسته

چهارم اردیبشت ماه اولین مرحله از این رزمایش در اراک با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و فرمانده سپاه استان، برگزار شد که طی آن ۳۰هزار بسته معیشتی(شامل مرغ، برنج، ماکارونی، روغن، تن ماهی و ...) میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شد.

توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه

۲۰اردیبهشت ماه آیت الله دری نجف آبادی در آیین توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در سطح استان با تقدیر از توزیع چند ده هزار بسته معیشتی در مرحله اول این رزمایش، گفت: ملت ایران در پویش کمک مومنانه خوش درخشید و نشان دادند حاضرند در همه زمینه ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

سردار کریمی: ۵۶هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مومنانه توزیع شد

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار جهادگران بسیجی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لبیک بسیجیان و عموم مردم به فرمان مقام معظم رهبری، گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم همدلی بیشتر میان مردم در دوران کرونا، رزمایش کمک مومنانه در استان به راه افتاد که توانستیم در مرحله اول با جمع آوری ۴.۶ میلیارد تومان، ۵۶هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان استان توزیع کنیم.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از ۱۸هزار بسته توسط سپاه پاسداران، حدود ۸هزار بسته از پرداخت قسمتی از حقوق کادر سپاه روح الله و بیش از ۳۴ هزار بسته هم از جمع آوری کمک های مردمی تهیه شد و در این مدت ۵هزار و ۷۶۰ بسیجی تلاشی ستودنی داشتند.

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه

هفتم خرداد ماه، سردار محسن کریمی در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مصلی اراک گفت: در مرحله نخست رزمایش ۵۶هزار بسته، مرحله دوم ۲۶ هزار بسته و امروز در مرحله سوم ۴۰ هزار بسته توزیع می شود که مجموع بسته های توزیع شده را به بیش از ۱۲۰هزار بسته می رساند. 

توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در اولین پویش و برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته دیگر در پویش دوم کمک مومنانه

سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در پویش اول(سه مرحله اول) کمک مومنانه، از برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته برای دومین پویش کمک مومنانه در سطح استان خبر داد.

توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک مومنانه

۱۲تیر ماه در اولین مرحله از پویش دوم (مجموعا مرحله چهارم) رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور جمعی از مسئولین در مصلی بیت المقدس اراک آغاز و ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی توزیع شد.

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی و ۱۵۰جهیزیه در پنجمین پویش کمک مومنانه

۱۵مرداد ماه در دومین مرحله از دومین پویش(در مجموع پنجمین مرحله) کمک مومنانه در مصلی بیت المقدس اراک، توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی، ۱۵۰ جهیزیه و هزار بسته لوازم التحریر انجام گرفت.

 

 

توزیع هفت هزار بسته معیشتی در ششمین مرحله از کمک مومنانه

همچنین دهم مهرماه در سومین مرحله از پویش دوم کمک مومنانه(در مجموع ششمین مرحله) در مصلی بیت المقدس اراک، هفت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد. در این آیین آیت الله دری نجف آبادی و سردار کریمی حضور داشتند. 

علاوه بر توزیع گسترده بسته های معیشتی در شش مرحله در سطح استان، بسیج هر شهرستان نیز در اقدامی جهادی و آتش به اختیار، با جمع آوری کمک های مردمی، اقدام به توزیع مواد غذایی، لوازم التحریر و جهیزیه میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کرد که در ادامه بخشی از این اقدامات را می بینید.

اراک

۲۷اردیبهشت ماه، فرمانده حوزه بسیج شهدای بدر اراک گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه در اراک، ۷۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم میان اقشار ضعیف جامعه و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد. همچنین بسیجیان شهرک ولیعصر(عج) اراک نیز با پخت ۱۵۰۰پرس غذای گرم و توزیع ۴۰۰بسته معیشتی، در این طرح خیرانه مشارکت کردند.

 

نوزدهم شهریور ماه نیز محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از توزیع هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، با توجه به شروع آغاز به کار مدارس خبر داد.

ساوه

۲۱اردیبهشت ماه، سپاه ساوه با توزیع ۵هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بخشی از نیاز آسیب دیدگان از کرونا را برطرف کرد.

همچنین سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ساوه در هفتم خرداد ماه امسال از توزیع ۲۱هزار بسته غذایی و بهداشتی در سه مرحله در سطح این شهرستان خبر داد.

تفرش

توزیع ۹۰۰سبد غذایی در شهرستان تفرش نیز گام دیگری از بسیج برای مقابله با آسیب های معیشتی و اقتصادی ناشی از کرونا بود که در تاریخ ۱۱اردیبهشت ماه انجام شد.

۲۱ اردیبهشت ماه نیز گروه جهادی مدافعان حرم در تفرش با محوریت پایگاه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) ۱۷۹ بسته غذایی را میان نیازمندان توزیع کردند.

گروه جهادی شهید محسن خلچانی در مسجد جامع ششناو تفرش نیز در ۲۷اردیبهشت ماه با توزیع صد و ده بسته غذایی، آسیب دیدگان از کرونا را یاری کردند.

جهادگران بسیجی حوزه مقاومت شهید فهمیده تفرش نیز با توزیع ۱۲۵ بسته غذایی میان دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان قدمی در این راه برداشتند.

همچنین ۱۱۰بسته معیشتی توسط بسیجیان مسجد قائمیه تفرش، ۱۱۰ بسته دیگر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) مسجد جامع طرخوران این شهر و ۱۱۰بسته دیگر به همت بسیجیان مسجد قائم آل محمد(عج) میان نیازمندان توزیع شد.

اولین مرحله از دومین پویش کمک مومنانه در تفرش نیز با توزیع ۱۱۰ سبد غذایی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا صورت گرفت.

 

کمیجان

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان نیز در ۳۱فرودین ماه، با اشاره به توزیع ۵۰۰بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان، گفت: تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه را در دستور کار گذاشته ایم.

شهرستان کمیجان نیز در این امر خیر با توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در دهم اردیبهشت ماه در راستای فرمان مقام معظم رهبری گام برداشت.

خنداب

شهرستان خنداب نیز با توزیع هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول و هزار و ۱۰۰ بسته دیگر در مرحله دوم کمک مومنانه، بخشی از نیاز افراد آسیب دیده از کرونا را تهیه و بدست آنان رساندند.

شازند

سوم اردیبهشت ماه سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند با بیان اینکه تا کنون ۸۰۰بسته معیشتی میان افراد نیازمند توزیع شده، از توزیع ۳۸۰۰ بسته معیشتی دیگر در اولین مرحله از کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

نهم اردیبهشت نیز ۲هزار بسته غذایی توسط بسیج کارگری قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند میان نیازمندان توزیع شد.

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند نیز در ششم خرداد ماه با اشاره به سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، از توزیع ۷هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.


زرندیه

سپاه زرندیه نیز در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با توزیع تعدادی بسته معیشتی، نیازمندان را یاری رساندند.

۲۵شهریور ماه نیز یکی دیگر از مراحل کمک مومنانه در شهرستان زرندیه با توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف میان دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

 

فراهان

بسیجیان شهرستان فراهان نیز در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه هزار و پانصد بسته و در دومین مرحله ۳هزار بسته معیشتی را بدست نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رساندند.

بسیج جامعه پزشکی فراهان نیز در آستانه عید سعید فطر، ۵۰بسته غذایی و گوشت نذری میان نیازمندان توزیع کردند.

همچنین گروه جهادی شهدای تبرته با محوریت مسجد جامع این روستا، ۱۰۰بسته غذایی را میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردند.

حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرخنجین نیز با توزیع پانصد بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

۱۴خرداد، نوروزی مسئول بسیج سازندگی فراهان از توزیع ۱۳۲ بسته معیشتی ویژه دانش آموزان فراهانی خبر داد.

۱۸مرداد ماه سرهنگ رضایی فرمانده بسیج فراهان گفت: همزمان با عید غدیر خم و در گام دوم رزمایش کمک مومنانه، ۱۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰بسته مواد غذایی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

سوم مهرماه نیز بسیج سازندگی فراهان در ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، تعدادی بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

دلیجان

۴۳سری جهیزیه و ۳۵۰بسته معیشتی نیز در هشتم شهریور ماه توسط ناحیه مقاومت بسیج دلیجان میان نیازمندان توزیع شد.

موارد بالا تنها بخشی از اقدامات این نهاد مردمی برای کاستن از سختی های معیشتی دوران کرونا بود که در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سطح استان مرکزی انجام شد. به امید روزی که این ویروس منحوس از بین برود و مشکلات معیشتی ناشی از این بیماری به صفر برسد.

انتهای پیام/

,

این فرمان باعث شد تا روز بعد، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین در پیامی از تدوین رزمایش کمک مومنانه در این سازمان و به میدان آمدن ۵۴هزار پایگاه بسیج و یکصد و ده هزار رده برای انجام آن خبر بدهد و از سازمانها، نهادها، خیرین و چهره های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و… برای پیوستن به این رزمایش بزرگ دعوت کند.

,

۲۴فرودین ماه، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اعلام شروع رزمایش کمک مومنانه در استان، گفت: از ابتدای شروع ویروس منحوس کرونا، گروه های جهادی استان وارد عمل شده و تنها در یک مرحله ۳۷۰۰ بسته معیشتی هر کدام به ارزش ۴۰۰هزار تومان میان نیازمندان توزیع شد.

,
 
,
 
,

آغاز رسمی اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی با توزیع ۳۰هزار بسته

, آغاز رسمی اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی با توزیع ۳۰هزار بسته, آغاز رسمی اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی با توزیع ۳۰هزار بسته,

چهارم اردیبشت ماه اولین مرحله از این رزمایش در اراک با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و فرمانده سپاه استان، برگزار شد که طی آن ۳۰هزار بسته معیشتی(شامل مرغ، برنج، ماکارونی، روغن، تن ماهی و ...) میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در استان توزیع شد.

,

, ,

توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه

, توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه, توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در دومین رزمایش کمک مومنانه,

۲۰اردیبهشت ماه آیت الله دری نجف آبادی در آیین توزیع ۲۶هزار بسته معیشتی در سطح استان با تقدیر از توزیع چند ده هزار بسته معیشتی در مرحله اول این رزمایش، گفت: ملت ایران در پویش کمک مومنانه خوش درخشید و نشان دادند حاضرند در همه زمینه ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگویند.

,

, ,

سردار کریمی: ۵۶هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مومنانه توزیع شد

, سردار کریمی: ۵۶هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مومنانه توزیع شد, سردار کریمی: ۵۶هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش مومنانه توزیع شد,

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در دیدار جهادگران بسیجی با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لبیک بسیجیان و عموم مردم به فرمان مقام معظم رهبری، گفت: پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم همدلی بیشتر میان مردم در دوران کرونا، رزمایش کمک مومنانه در استان به راه افتاد که توانستیم در مرحله اول با جمع آوری ۴.۶ میلیارد تومان، ۵۶هزار بسته معیشتی را میان نیازمندان استان توزیع کنیم.

,

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از ۱۸هزار بسته توسط سپاه پاسداران، حدود ۸هزار بسته از پرداخت قسمتی از حقوق کادر سپاه روح الله و بیش از ۳۴ هزار بسته هم از جمع آوری کمک های مردمی تهیه شد و در این مدت ۵هزار و ۷۶۰ بسیجی تلاشی ستودنی داشتند.

,

توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه

, توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه, توزیع ۴۰هزار بسته معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه,

هفتم خرداد ماه، سردار محسن کریمی در آیین مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در مصلی اراک گفت: در مرحله نخست رزمایش ۵۶هزار بسته، مرحله دوم ۲۶ هزار بسته و امروز در مرحله سوم ۴۰ هزار بسته توزیع می شود که مجموع بسته های توزیع شده را به بیش از ۱۲۰هزار بسته می رساند. 

,

, ,

توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در اولین پویش و برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته دیگر در پویش دوم کمک مومنانه

, توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در اولین پویش و برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته دیگر در پویش دوم کمک مومنانه, توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در اولین پویش و برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته دیگر در پویش دوم کمک مومنانه,

سرهنگ عسگری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به توزیع بیش از ۱۲۰هزار بسته معیشتی در پویش اول(سه مرحله اول) کمک مومنانه، از برنامه ریزی برای توزیع ۱۰۰هزار بسته برای دومین پویش کمک مومنانه در سطح استان خبر داد.

,

توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک مومنانه

, توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک مومنانه, توزیع ۲۰هزار بسته معیشتی در چهارمین مرحله کمک مومنانه,

۱۲تیر ماه در اولین مرحله از پویش دوم (مجموعا مرحله چهارم) رزمایش همدلی و کمک مومنانه با حضور جمعی از مسئولین در مصلی بیت المقدس اراک آغاز و ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و ولی نعمتان انقلاب اسلامی توزیع شد.

,

, ,

توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی و ۱۵۰جهیزیه در پنجمین پویش کمک مومنانه

, توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی و ۱۵۰جهیزیه در پنجمین پویش کمک مومنانه, توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی و ۱۵۰جهیزیه در پنجمین پویش کمک مومنانه,

۱۵مرداد ماه در دومین مرحله از دومین پویش(در مجموع پنجمین مرحله) کمک مومنانه در مصلی بیت المقدس اراک، توزیع ۱۵هزار بسته معیشتی، ۱۵۰ جهیزیه و هزار بسته لوازم التحریر انجام گرفت.

,

, ,

 

,
 
,

توزیع هفت هزار بسته معیشتی در ششمین مرحله از کمک مومنانه

, توزیع هفت هزار بسته معیشتی در ششمین مرحله از کمک مومنانه, توزیع هفت هزار بسته معیشتی در ششمین مرحله از کمک مومنانه,

همچنین دهم مهرماه در سومین مرحله از پویش دوم کمک مومنانه(در مجموع ششمین مرحله) در مصلی بیت المقدس اراک، هفت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شد. در این آیین آیت الله دری نجف آبادی و سردار کریمی حضور داشتند. 

,

, ,

علاوه بر توزیع گسترده بسته های معیشتی در شش مرحله در سطح استان، بسیج هر شهرستان نیز در اقدامی جهادی و آتش به اختیار، با جمع آوری کمک های مردمی، اقدام به توزیع مواد غذایی، لوازم التحریر و جهیزیه میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا کرد که در ادامه بخشی از این اقدامات را می بینید.

,

اراک

, اراک, اراک,

۲۷اردیبهشت ماه، فرمانده حوزه بسیج شهدای بدر اراک گفت: در راستای رزمایش کمک مومنانه در اراک، ۷۰۰ بسته معیشتی و ۳ هزار پرس غذای گرم میان اقشار ضعیف جامعه و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد. همچنین بسیجیان شهرک ولیعصر(عج) اراک نیز با پخت ۱۵۰۰پرس غذای گرم و توزیع ۴۰۰بسته معیشتی، در این طرح خیرانه مشارکت کردند.

,

 

,

, ,

نوزدهم شهریور ماه نیز محترمی مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی از توزیع هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، با توجه به شروع آغاز به کار مدارس خبر داد.

,

ساوه

, ساوه, ساوه,

۲۱اردیبهشت ماه، سپاه ساوه با توزیع ۵هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی بخشی از نیاز آسیب دیدگان از کرونا را برطرف کرد.

,

همچنین سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ساوه در هفتم خرداد ماه امسال از توزیع ۲۱هزار بسته غذایی و بهداشتی در سه مرحله در سطح این شهرستان خبر داد.

,

, ,

تفرش

, تفرش, تفرش,

توزیع ۹۰۰سبد غذایی در شهرستان تفرش نیز گام دیگری از بسیج برای مقابله با آسیب های معیشتی و اقتصادی ناشی از کرونا بود که در تاریخ ۱۱اردیبهشت ماه انجام شد.

,

۲۱ اردیبهشت ماه نیز گروه جهادی مدافعان حرم در تفرش با محوریت پایگاه مقاومت بسیج سید الشهدا(ع) ۱۷۹ بسته غذایی را میان نیازمندان توزیع کردند.

,

گروه جهادی شهید محسن خلچانی در مسجد جامع ششناو تفرش نیز در ۲۷اردیبهشت ماه با توزیع صد و ده بسته غذایی، آسیب دیدگان از کرونا را یاری کردند.

,

, ,

جهادگران بسیجی حوزه مقاومت شهید فهمیده تفرش نیز با توزیع ۱۲۵ بسته غذایی میان دانش آموزان نیازمند و خانواده هایشان قدمی در این راه برداشتند.

,

همچنین ۱۱۰بسته معیشتی توسط بسیجیان مسجد قائمیه تفرش، ۱۱۰ بسته دیگر توسط بسیجیان پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) مسجد جامع طرخوران این شهر و ۱۱۰بسته دیگر به همت بسیجیان مسجد قائم آل محمد(عج) میان نیازمندان توزیع شد.

,

اولین مرحله از دومین پویش کمک مومنانه در تفرش نیز با توزیع ۱۱۰ سبد غذایی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا صورت گرفت.

,

 

,

کمیجان

, کمیجان, کمیجان,

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان نیز در ۳۱فرودین ماه، با اشاره به توزیع ۵۰۰بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان، گفت: تهیه و توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه را در دستور کار گذاشته ایم.

,

شهرستان کمیجان نیز در این امر خیر با توزیع ۷۵۰ بسته معیشتی در دهم اردیبهشت ماه در راستای فرمان مقام معظم رهبری گام برداشت.

,

, ,

خنداب

, خنداب, خنداب,

شهرستان خنداب نیز با توزیع هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در مرحله اول و هزار و ۱۰۰ بسته دیگر در مرحله دوم کمک مومنانه، بخشی از نیاز افراد آسیب دیده از کرونا را تهیه و بدست آنان رساندند.

,

, ,

شازند

, شازند, شازند,

سوم اردیبهشت ماه سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند با بیان اینکه تا کنون ۸۰۰بسته معیشتی میان افراد نیازمند توزیع شده، از توزیع ۳۸۰۰ بسته معیشتی دیگر در اولین مرحله از کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

,

نهم اردیبهشت نیز ۲هزار بسته غذایی توسط بسیج کارگری قرارگاه جهادی شهدای صنعت نفت پالایشگاه نفت امام خمینی (ره)شازند میان نیازمندان توزیع شد.

,

, ,

سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه شازند نیز در ششم خرداد ماه با اشاره به سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان، از توزیع ۷هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا خبر داد.

,


زرندیه

,
, زرندیه, زرندیه,

سپاه زرندیه نیز در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه با توزیع تعدادی بسته معیشتی، نیازمندان را یاری رساندند.

,

, ,

۲۵شهریور ماه نیز یکی دیگر از مراحل کمک مومنانه در شهرستان زرندیه با توزیع ۴۰۰ بسته لوازم التحریر و کیف میان دانش آموزان نیازمند برگزار شد.

,

 

,

فراهان

, فراهان, فراهان,

بسیجیان شهرستان فراهان نیز در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه هزار و پانصد بسته و در دومین مرحله ۳هزار بسته معیشتی را بدست نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا رساندند.

,

بسیج جامعه پزشکی فراهان نیز در آستانه عید سعید فطر، ۵۰بسته غذایی و گوشت نذری میان نیازمندان توزیع کردند.

,

همچنین گروه جهادی شهدای تبرته با محوریت مسجد جامع این روستا، ۱۰۰بسته غذایی را میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردند.

,

حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) شهرخنجین نیز با توزیع پانصد بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

,

, ,

۱۴خرداد، نوروزی مسئول بسیج سازندگی فراهان از توزیع ۱۳۲ بسته معیشتی ویژه دانش آموزان فراهانی خبر داد.

,

۱۸مرداد ماه سرهنگ رضایی فرمانده بسیج فراهان گفت: همزمان با عید غدیر خم و در گام دوم رزمایش کمک مومنانه، ۱۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰بسته مواد غذایی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

,

سوم مهرماه نیز بسیج سازندگی فراهان در ششمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، تعدادی بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع کرد.

,

دلیجان

, دلیجان, دلیجان,

۴۳سری جهیزیه و ۳۵۰بسته معیشتی نیز در هشتم شهریور ماه توسط ناحیه مقاومت بسیج دلیجان میان نیازمندان توزیع شد.

,

, ,

موارد بالا تنها بخشی از اقدامات این نهاد مردمی برای کاستن از سختی های معیشتی دوران کرونا بود که در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در سطح استان مرکزی انجام شد. به امید روزی که این ویروس منحوس از بین برود و مشکلات معیشتی ناشی از این بیماری به صفر برسد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه