اخبار داغ

امام جمعه سرعین:

بسیج مردمی راه شکست کرونا/قوی بودن لازمه ایستادگی در برابر دشمن است

بسیج مردمی راه شکست کرونا/قوی بودن لازمه ایستادگی در برابر دشمن است
امام جمعه سرعین گفت: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی تجربه نشان داده است در شرایط بحرانی نظیر کرونا که می توان با بسیج مردمی بر مشکلات فائق آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمود اصغری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما، ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه یاران پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ع) نیز بسیجی بودند، اظهار داشت: خداوند متعال در آیه “وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم” مردم را به آمادگی در مقابل دشمنان توصیه می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی افزود: طبق این آیه شریفه ما مسلمانان باید از نظر علمی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و … در تمام جوانب همیشه در مقابل دشمنان خود قوی و آمادگی لازم را داشته باشیم.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان سرعین با بیان اینکه سال 57 زمانی که صدام با نظر آمریکا با این تفکر که نیروهای نظامی و دفاعی ایران آمادگی و انسجام لازم را ندارد، به ایران حمله کرد و در نهایتی شکستی خورد که تاریخ گواه آن است، گفت: ما باید همیشه آمادگی و قدرت مقابله با هر نوع توطئه یا نقشه شوم دشمنان را داشته باشیم که شجره طیبه بسیج نیروی مردمی است که همیشه با آمادگی کافی در صحنه ها حاضر شده است.

,

حجت الاسلام اصغری با اشاره به اینکه امروز کل جهان درگیر ویروس کرونا است، ابراز داشت: در گذشته نیز مشابه کرونا چندین بلا و بیماری عمومی در جهان شایع شد که مردم ایران بسیجی وار با انسجام و همدلی آنها را شکست داده اند که نمونه آن بیماری فلج اطفال بود که وزارت بهداشت با کمک بسیج توانست آن را از جامعه ریشه کن کند.

,

امام جمعه سرعین تاکید کرد: برای از بین بردن ویروس کرونا نیز نیاز به بسیج مردمی است که با رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا این امر در کمترین زمان محقق می شود.

,

وی با بیان اینکه قطعا امسال برنامه های هفته بسیج نسبت به سنوات گذشته به دلیل شرایط موجود کرونایی متفاوت برگزار می شود، تصریح کرد: محدودیت ها به معنای تعطیلی برنامه ها نیست و با استفاده از بستر فضای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی باید برنامه های گرامیداشت این هفته برگزار شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه