اخبار داغ

برای ایجاد فضای حمایتی از تیم؛

کارگروه تخصصی فینال آسیایی پرسپولیس شروع به فعالیت کرد/ حضور سمیعی و شکوری در راه قهرمانی

کارگروه تخصصی فینال آسیایی پرسپولیس شروع به فعالیت کرد/ حضور سمیعی و شکوری در راه قهرمانی
کارگروه متفاوت و سازمان‌یافته‌ای برای ایجاد فضای حمایتی و پشتیبانی کامل از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، کارگروه متفاوت و سازمان‌یافته‌ای برای پشتیبانی از تیم فوتبال پرسپولیس توسط مدیران باشگاه تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این کارگروه به ریاست جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه و عضویت معاونت اجرایی، مدیر بین‌الملل، مدیر مالی، مدیر روابط عمومی، مدیر اداری و پشتیبانی ، مدیر ورزشی و کادر پزشکی باشگاه و همچنین با همکاری بخش بین‌الملل فدراسیون فوتبال برای ایجاد فضای حمایتی و پشتیبانی کامل از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

,

در اولین جلسه، کلیه جوانب کار برای پشتیبانی، اعزام نفرات، حل مشکلات سفر به دوحه، تعیین بهترین شرایط اسکان، تمرین و تغذیه، ایجاد زمینه‌های پیشتیبانی و حمایت رسانه‌ای از تیم و... مورد بررسی قرار گرفت و وظایف بین افراد و مسئولان هر گروه تفکیک شد.

,

قرار است جلسات این کارگروه به صورت هفتگی ادامه یابد و اقدامات صورت گرفته توسط هر بخش، در جلسه بعدی قرائت شود. برنامه‌ریزی‌های گسترده و کامل در این کارگروه می‌تواند زمینه موفقیت تیم در قطر با حمایت قاطعانه مدیران باشگاه از مربیان و بازیکنان تیم را فراهم کند و نگرانی هواداران را به حداقل برساند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه