اخبار داغ

در گفتگو با علمای اهل سنت جنوب کشور مطرح شد؛

بسیج، بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است

بسیج، بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است
بزرگان و علمای اهل سنت هرمزگان گفتند: آتش به اختیاران بسیجی بی منت برای پیشرفت، آبادانی، خدمت‌رسانی گسترده به مردم و آباد کردن این کشور اسلامی از جان و مال و وقت خودشان مخلصانه مایه می گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بزرگان و علمای اهل سنت هرمزگان با تاکید بر اینکه امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است، گفتند: آتش به اختیاران بسیجی بی منت برای پیشرفت، آبادانی، خدمت‌رسانی گسترده به مردم و آباد کردن این کشور اسلامی از جان و مال و وقت خودشان مخلصانه مایه می گذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه اهل سنت بندرپل در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج با شاره به اینکه خدمت به مردم هدف تمام برنامه‌های بسیج است، اظهار کرد: بسیج، ترویج موفق ارزش‌های انقلاب اسلامی و توسعه اخلاق‌مداری در جامعه را در گرو خدمت‌رسانی شایسته به مردم می‌داند.
بازماندگان با تاکید بر اینکه سازندگی و آبادانی سرلوحه برنامه‌های بسیج است، عنوان کرد: در طول گذشت چهار دهه از عمر انقلاب بهترین عملکرد متعلق به این لشکریان مخلص خدا بوده است.

, هرمز,
,

بسیجیان علی وار در جامعه خدمت می کنند

, بسیجیان علی وار در جامعه خدمت می کنند,

امام جمعه بندرپل گفت:‌ آبادانی کشور ازجمله ماموریت های مهم بسیج است و به همین منظور آتش به اختیارران بسیجی بی منت برای پیشرفت، آبادانی، خدمت‌رسانی گسترده به مردم و آباد کردن این کشور اسلامی از جان و مال و وقت خودشان مخلصانه مایه می گذارند.

,

بازماندگان گفت:‌ برکت بسیج به این هست که تمامی اقشار در آن حضور دارند و یکی از اقشاری که جانانه خدمت می کنند طلاب بسیجی به همراه خانوادهایشان هستند که در مناطق محروم ساکن می‌شوند و علی وار خدمت می کنند و با محوریت امام جماعت و روحانی مستقر برای رفع دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی مردم بومی تلاش می‌کنند.

,

وی بیان کرد: سایر اقشار بسیج نیز در این حرکت ملی برای خدمت‌رسانی به مردم حضوری فعال دارند و تلاش می‌کنند مسائل و مشکلات مناطق محروم کشور به‌سرعت برطرف شود.

,

عالم اهل سنت هرمزگان ادامه داد:‌ نقشه راه گروه‌های خدمت رسان بر اساس نیازهای هر منطقه متفاوت است و همه افراد شرکت‌کننده در آن تلاش دارند محرومیت به‌طور کامل از منطقه هدف آنان رفع شود.
بازماندگان بیان کرد: دستگاه‌های متعددی وظیفه خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و رفع مشکلات آنان را دارند که در این مسیر بسیج به‌عنوان حلقه واسطه درکنار آنان قرار می‌گیرد تا طرح‌های خدمت‌رسانی با سرعت و تاثیرگذاری بیشتری انجام شود.

,
,

وی ادامه داد: عموم مردم استقبال خوبی از جهادگران بسیجی دارند و برای انجام سریع‌تر برنامه‌ها در اجرای آن مشارکت می‌کنند.

,

بسیج ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی را دنبال می‌کند

, بسیج ترویج فرهنگ دینی و ارزش‌های انقلابی را دنبال می‌کند,

امام جمعه اهل سنت بندرپل گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی داشته و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند.

,

بازماندگان با بیان اینکه بسیج در طول ۴۰ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده است، عنوان کرد: این نهاد انقلابی همچنین برای دور کردن خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق و اعتیاد همواره تلاش کرده و رفع این آسیب‌ها از جامعه را وظیفه خود می‌داند.

,

وی ادامه داد: با تمام جرأت می‌توان گفت بیش از۹۰ درصد ماموریت های بسیج برای خدمت صادقانه به مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی تعریف می‌شود و این نهاد همه ظرفیت‌های خود را برای گسترش ارزش‌های اسلامی به کار می‌گیرد؛ این نهاد انقلابی توانسته است مروج اخلاق اسلامی در جامعه هدف باشد.
امام جمعه بندرپل خاطر نشان کرد: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب نیزباید ازجمله اهداف موردتوجه بسیج باشد و این نهاد مقدس باید تلاش کند با استفاده از ظرفیت‌ها به معرفی ابعاد مختلف بیانیه گام دوم در سطح جامعه بپردازد.

,
,

بسیج؛ وحدت بین مذاهب و گروه های مختلف جامعه را تقویت می کند

, بسیج؛ وحدت بین مذاهب و گروه های مختلف جامعه را تقویت می کند,

شیخ علی ماهگیر عالم اهل سنت استان هرمزگان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، آن را منشا خیر و برکت انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج یکی از ثمرات انقلاب اسلامی و اهداف اصلی امام (ره) است که بر اساس معارف اسلامی شکل گرفته است.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان افزود: در شرایطی که دشمن در تلاش برای ضربه زدن و بلعیدن انقلاب اسلامی بود با فرمان تاریخی امام (ره) ملت ایران از پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه در یک سازمان مردمی به نام بسیج نقش آفرینی کردند.

,

ماهگیر نقش بسیج را در اتفاقات گوناگون با اهمیت دانست و افزود: بسیج در ناکام گذاشتن فتنه ها، سازماندهی در حوادث گوناگون و همچنین در عرصه های مختلف از قبیل سازندگی، اقتصادی و اجتماعی نقش پررنگ و حرکت های تاثیر گذاری را داشته است.

,

وی با تاکید بر نقش امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری درتعیین راهبردهایی جهت استفاده از ظرفیت های بسیج تصریح کرد: انقلاب ما برگرفته از تجلی و ظهور اسلام است و بسیج بر پایه استدلال ها عقلی و اعتقادی استتوار است لذا یکی از ماندگارترین و تاثیرگذار ترین اتحاد و فرمان های امام خمینی(ره) تشکیل بسیج و استفاده از همه ظرفیت ها در جهت رشد و تعالی انقلاب اسلامی است.

,

عالم اهل سنت استان هرمزگان بیان کرد: تاریخ، گذشته و فرهنگ دیرینه ایران همواره نشان داده که بسیج با نقش تاثیر گذار خود در تحقق وحدت بین فرقه ها و مذاهب و گروه های مختلف جامعه مظهر تقویت نشانه های اجتماعی است

,

ماهیگر خاطر نشان کرد: امید است ملت و مردم ما بتوانیم هر چه بیشتر از ظرفیت های پیدا و پنهان بسیج در راستای تحقق اهداف اسلامی بهره گیریم.

,

بسیج، بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است

, بسیج، بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است,

سید احمد آذرنگ، امام جمعه اهل سنت کشار با بیان اینکه بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار کشور است، گفت:بسیج در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی و فداکاری است و باید حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب باشد.

,

آذرنگ تصریح کرد: امروز بسیج تجمع باشکوهی از وحدت، همدلی و یک پارچگی است که جامعه را به سمت ارزش های متعالی اسلام رهنمود می کند.

,

وی خاطر نشان کرد:  بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه فداکاری و ایثار مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه