اخبار داغ

معاون هواشناسی هرمزگان مطرح کرد؛

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/ شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند

ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان/ شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند
عارفی با اشاره به پیش بینی ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان گفت: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا، شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش عارفی، معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به پیش بینی ناپایداری شرایط جوی و دریایی در هرمزگان اظهار کرد: ا تاثیر موجی بارشی در برخی نقاط شرقی و شمالی استان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش سرعت باد خواهیم داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز ,

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان  افزود: این شرایط تا روز سه شنبه در این مناطق پیش بینی می شود، طی این مدت احتمال جاری شدن رواناب سطحی در مناطق شرقی استان دور از انتظار نخواهد بود.

,

عارفی با بیان اینکه در مناطق دریایی نیز به ویژه از ساعات ظهر وزش باد نسبتا شدید شمال غربی-جنوب غربی سبب مواج شدن دریا خواهد شد، عنوان کرد: سرعت وزش باد در محدوده ۴۵ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از ۱۵۰ سانتیمتر خواهد رسید.

,

وی تصریح کرد: با توجه به نامساعد شدن شرایط دریا، شناورهای سبک از ترددهای دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد.

,

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان با بیان اینکه از صبح چهارشنبه نیز تنگه هرمز با وزش باد نسبتا شدید شمال شرقی مواج خواهد شد، خاطر نشان کرد: از روز جمعه یک موج فعال بارشی از سمت جنوب غرب وارد کشور خواهد شد،که در مناطق غربی استان و جزایر خلیج فارس موثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه