اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان کردستان خبر داد؛

برخورد با خاطیان طرح محدودیت‌های تردد برابر مقررات/ پلیس در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد

برخورد با خاطیان طرح محدودیت‌های تردد برابر مقررات/ پلیس در اجرای قانون با کسی تعارف ندارد
سردار علی آزادی گفت: پلیس در راستای ممنوعیت و محدویت‌ تردد خودروها در قالب طرح جامع اعمال محدویت‌های پویا با کسی تعارف ندارد و اجرای قانون را سر لوحه کار قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، سردار علی آزادی اظهار داشت: این محدودیت‌ها در راستای ارتقای سلامت جامعه و کاهش شیوع همه گیری ویروس کرونا اعمال شده و پلیس راه و راهور این استان با استقرار در نقاط مختلف از جمله ورودی و خروجی شهرها و برخی معابر درون شهری به وظیفه خود عمل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

وی با بیان اینکه در این خصوص ملاک عمل قانون و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا است، افزود: با خاطیان طرح محدودیت‌های تردد برابر مقررات برخورد می‌شود.

,

سردار آزادی اضافه کرد: این برخوردها در شهرهای با شرایط قرمز از جمله سنندج، کامیاران، مریوان و قروه بیشتر و شدیدتر از سایر شهرستان‌هاست و در شهرهای نارنجی نیز ماموران ابتدا تذکر داده و در صورت عدم توجیه خاطیان اقدام به اعمال قانون می‌کنند.

,

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه طرح ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد نیز به صورت جدی در سطح شهرها اجرا می‌شود، یادآور شد: این محدودیت نیز بخاطر پیشگیری از حضور مردم در شب نشینی‌ و دورهمی‌های خانوادگی که یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کروناست، اعمال می‌شود.

,

وی تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تردد خودروها در فاصله ساعات اعلام شده ممنوع است و از طریق سیستم‌های هوشمند (دوربین نظارتی) متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

,

سردار آزادی با بیان اینکه محدویت تردد در این استان قبل از آذر طی ۲ نوبت شامل ابتدای سال (ایام نوروز) و ساعت ۱۲ ظهر ۱۲ آبان تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ آبان اعمال شد، گفت : در این مدت پلیس راه و راهور مانع از ورود ۱۱ هزار و ۳۴۹ خودرو به داخل استان بویژه شهرستان سنندج شدند.

,

وی اضافه کرد: ماموران پلیس راه و راهور در ایام اعمال محدودیت‌های مذکور در کنار وظایف محوله خود برای ۳۲۹ خودرو بدلیل عدم توجه به هشدارها، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی منظور کردند.

,

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: همچنین در این مدت ۲۶۵۰ دستگاه خودرو نیز به علت تداوم تخطی از محدویت‌ها به پارکنیگ هدایت شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه