اخبار داغ

جهاد ادامه دارد؛

دومین شهید مدافع سلامت تربت حیدریه آسمانی شد

دومین شهید مدافع سلامت تربت حیدریه آسمانی شد
پزشک و جهادگر بسیجی مهرداد حیدری متخصص مغز و اعصاب بیمارستان های آموزشی درمانی نهم دی و تامین اجتماعی تربت حیدریه صبح امروز در راه دفاع از سلامت مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ دکتر و جهادگر بسیجی "مهرداد حیدری" جراح و متخصص مغز و اعصاب بیمارستان های آموزشی درمانی نهم دی و تامین اجتماعی تربت حیدریه در راه دفاع از سلامت مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این پزشک بسیجی و عضو گروه جهادی قافله خاکی تربت حیدریه همه ساله با حضور در روستاهای محروم و دور افتاده این شهرستان به مداوای رایگان مردم محروم می پرداخت و پیگیر امورات درمان محرومین بود.

,

این پزشک متخصص و جراح مغز و اعصاب که بعلت بیماری کرونا در بیمارستان تامین اجتماعی تربت حیدریه بستری بود پس از وخامت اوضاع جسمانی به بیمارستان امام رضا علیه السلام مشهد منتقل می شود و صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 و در راه دفاع از سلامت جامعه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

همچنین هفته گذشته سرگرد سید حسین قاسمی از پزشکان و بهیاران تیپ 177 شهید نصر اصفهانی ارتش بعنوان نهمین شهید مدافع سلامت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه