اخبار داغ

به همت سازمان بسیج سازندگی صورت میگیرد؛

اهدای ۱۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی کرمانشاه

اهدای ۱۰ واحد مسکن به مددجویان بهزیستی کرمانشاه
مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته بسیج 10 واحد مسکن احداث شده توسط سازمان بسیج سازندگی به مددجویان بهزیستی اهدا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کامران هزار خانی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: ۱۰ واحد مسکن احداث شده توسط سازمان بسیج سازندگی، روز پنجشنبه در آیینی با حضور جمعی از مدیران استانی، به مددجویان بهزیستی اهدا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه افزود: مشارکت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در ساخت مسکن در نقاط محروم برای مددجویان و نیازمندان از اولویت‌های ماموریتی ما است.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین در قالب طرح شهید همدانی، احداث ۲ سوله ورزشی از سوی سازمان بسیج سازندگی با همکاری و مشارکت سازمان تربیت بدنی استان در دستور کار قرار گرفته که در روز پنجشنبه هفته جاری این طرح نیز افتتاح خواهد شد.

,

سرهنگ هزار خانی بیان داشت: پروژه منابع طبیعی که در راستای آبخیزداری و حفظ منابع طبیعی شکل گرفته است توسط بسیج سازندگی انجام شد.

,

وی ادامه داد: احداث و تکمیل سرویس بهداشتی را در دستور کار داریم و طی یک دهه اخیر بالغ بر ۱۲هزار و۳۰۰ پروژه را با اعتبار حدود ۱۱۲ میلیارد تومان به انجام رسانده ایم.

,

وی آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد را یکی از اقدامات در طول هفته بسیج عنوان کرد و گفت: این کار با همکاری بسیج حقوق دانان و جمعی از خیرین استان در طول هفته بسیج انجام می شود.

,

این مسئول اظهار داشت: در هفته بسیج همچنین ادامه کمک های مومنانه را در دستور کار داریم که بر اساس پیش بینی ها همزمان با سالروز تشکیل بسیج ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه