اخبار داغ

پاسخ به یک سوال پرتکرار؛

«ممنوعیت تردد شبانه» در همه شهرهای استان اصفهان اجرایی می‌شود

«ممنوعیت تردد شبانه» در همه شهرهای استان اصفهان اجرایی می‌شود
سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان اصفهان از اجرای طرح ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرهای استان از هر سه گروه قرمز، نارنجی و زرد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله غلامی، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونای استان اصفهان در پاسخ به خبرنگار صاحب نیوز در مورد شهرهایی که مشمول طرح ممنوعیت تردد شبانه می‌شوند، همه شهرهای استان اصفهان اعم از شهرهای قرمز، نارنجی و یا زرد را مشمول این طرح دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بنابر صحبت سخنگوی ستاد مدیریت کرونای اصفهان، در هر یک از شهرهای سطح این استان هرگونه تردد از ساعت 9 شب الی 4 صبح تخلف محسوب شده و با  جریمه دو میلیون ریالی مواجه خواهد شد. این تصمیم در جهت کنترل دورهمی‌های شبانه و جلوگیری از برگزاری آن‌ها اعمال می‌شود چرا که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده یکی از عوامل تشدید شیوع کرونا در کشور دورهمی‌های شبانه است.

,

خودروهای امدادی و کارمندانی که برای حضور درمحل کار خود در شیفت‌های شب نیاز به تردد در سطح شهر دارند با در دست داشتن نامه از فرمانداری و یا بالاترین مقام اداری خود می‌توانند در این بازه زمانی در سطح شهر تردد کنند.

,

پیش از این ناصر اسدی، فرماندار شهرضا در جلسه ستاد کرونا شهرستان شهرضا با اشاره به اعمال محدودیت در تردد خودروهای بومی و غیربومی گفته بود اعمال قانون محدودیت شبانه برای کلان‌شهرها است و برای سایر شهرها اعمال نمی‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه