اخبار داغ

لحظه شماری برای حضور ستاره ایران در ترکیب پیاچنزا؛

موسوی به ایتالیا رسید/ سید والیبال در قرنطینه

موسوی به ایتالیا رسید/ سید والیبال در قرنطینه
سیدمحمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال ایران پس از کش و قوس‌های فراوان راهی ایتالیا شد تا ادامه فصل را در سرزمین چکمه‌ای دنبال کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسوی در ابتدای فصل جاری با سایپا قرارداد بست اما در همان ایام با پیشنهاد جالب یک باشگاه لهستانی روبرو شد که با مخالفت سایپا، مجبور شد فصل را با نارنجی‌ها آغاز کند اما بعد از چند هفته این بار باشگاه معتبر و معروف پیاچنزا به او پیشنهاد داد تا سید بلافاصله با ان پاسخ مثبت بدهد. اگرچه باشگاه سایپا این بار هم با جدایی موسوی مخالف بود اما با اصرار ستاره خود سرانجام موافقت کرد تا موسوی چمدان‌هایش را به مقصد ایتالیا ببندد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
طی هفته های اخیر موسوی منتظر دریافت ویزای ایتالیا بود و مسئولان پیاچنزا هم که روی این بازیکن ایرانی حساب باز کرده بودند، در کوران فصل انتظار اضافه شدن او را به ترکیب تیمشان می کشیدند و حالا این انتظار به سر آمده.
,
با اعلام اینستاگرام رسمی باشگاه پیاچنزا سیدمحمد موسوی به ایتالیا سفر کرده و به شهر پیاچنزا رسیده. با این حال گویا چند روزی این بازیکن باید در قرنطینه بماند تا بعد از منفی شدن تست کرونای خود در تمرینات تیم جدیدش حاضر شود.
,
 
,
به نظر می رسد بزودی باید شاهد حضور سید در ترکیب پیاچنزا باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه