اخبار داغ

رئیس هیات کوهنوردی اصفهان تشریح کرد؛

ماجرای ضرب و شتم کوهنوردان در نطنز/ مسیر 100 ساله کوهنوردی را یک مجموعه گردشگری مسدود کرده است

ماجرای ضرب و شتم کوهنوردان در نطنز/ مسیر 100 ساله کوهنوردی را یک مجموعه گردشگری مسدود کرده است
رئیس هیات کوهنوردی اصفهان تصریح کرد: از سال 84 یک مجموعه گردشگری  یک سری اقداماتی را در حوزه گردشگری انجام داده است و منجر به این شده است که مسیر اصلی 100 ساله کوهنوردان و مسیر محلی و همچنین مسیر چشمه اصفهانی ها توسط این مجموعه مسدود و تصرف شده است این اواخر نیز شرایط را برای حضور کوهنوردان وجود نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی نصر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی صاحب نیوز اظهار کرد: چند نفر از کوهنوردان ما در روز جمعه برای صعود به قله کرکس از شهرستان نطنز ورود پیدا می کنند؛ متاسفانه از سال 84 یک مجموعه گردشگری  یک سری اقداماتی را در حوزه گردشگری انجام داده است و منجر به این شده است که مسیر اصلی 100 ساله کوهنوردان و مسیر محلی و همچنین مسیر چشمه اصفهانی ها توسط این مجموعه مسدود و تصرف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

رئیس هیات کوهنوردی اصفهان تصریح کرد: این اواخر نیز شرایط را برای حضور کوهنوردان وجود نداشته و ممانعت هایی برای حضور کوهنوردان از این مسیر انجام می شده  که روز جمعه منجر به ضرب شتم کوهنوردان ما در این محل شده است.

,

وی افزود: در حال حاضر با دستور دادستان ضارب کوهنوردان بازداشت شده است و اکنون نیز در جلسه ای با حضور فرماندار و مسئولان اجرایی شهرستان هستیم و برای راهکار قانونی گفت و گو می کنیم.

,

نصر خاطرنشان کرد: به کوهنوردان توصیه می کنم خونسردی خود را حفظ کنند و ما پشت سر قانون حرکت می کنیم و این جلسه نیز نتایج خوبی را به همراه داشته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه