اخبار داغ

امام جمعه سردرود مطرح کرد؛

تفکر بسیجی ابزار قوی‌شدن است/ درخشش بسیجیان در سنگر مبارزه با کرونا

تفکر بسیجی ابزار قوی‌شدن است/ درخشش بسیجیان در سنگر مبارزه با کرونا
امام جمعه سردرود ضمن تاکید بر نیاز کشور برای تفکر بسیجی جهت قوی شدن کشور گفت: برای قوی شدن نباید به سراغ قدرت ها و عناصر خارجی برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریزبیدار، حجت الاسلام و المسلمین جلیل جلیلی در خصوص تفکر بسیجی اظهار داشت: بعضی ها می گویند گذرگاه پیشرفت و قوی شدن فقط تن دادن به استکبار و نیروی خارجی است ولی گذرگاه پیشرفت و قوی شدن هر کشور نیروی انسانی پرورش یافته آن کشور است و بسیج یکی از آن موارد پرورش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

امام جمعه شهر سردرود با اشاره به آیات سوره آل عمران؛ بسیجی را به عنوان یکی از مردان خدا دانست و اضافه کرد: یکی از مصداق های بزرگ رِبِّیُّون در آیات ذکر شده بسیج است. 

,

وی ضمن اشاره به دیدگاه های عمده قوی شدن برای کشورها گفت: برای قوی شدن نباید به سراغ قدرت ها و عناصر خارجی برویم و باید با درون گرایی و نگاه به داخل و پرورش نیروهای داخلی به این امر مهم برسیم.

,

حجت الاسلام جلیلی به بیانات رهبر انقلاب در مورد بسیج اشاره کرده و بیان داشت: ایشان گفتند باید قوی بشویم آن هم از نوع شیر صفتی بودن نه از راه دروغ و نیرنگ و روباه صفتی بودن.

,

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر نقش برجسته و اثرگذار بسیج در کمک های مومنانه و مبارزه با کرونا گفت: بسیجیان در این چند ماه کرونایی ضمن ارتباط تنگاتنگ با مردم به رفع مشکلات آنها شتافتند و از همه بسیجیان و زحمت کشان این امر نهایت سپاس و قدردانی را دارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه