اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

تبدیل ابتکار امام راحل در «تشکیل بسیج» به الگوی جهانی/ تفکر بسیجی راهگشای مشکلات کشور است

تبدیل ابتکار امام راحل در «تشکیل بسیج» به الگوی جهانی/ تفکر بسیجی راهگشای مشکلات کشور است
گودرزی، نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: ابتکار امام(ره) در تشکیل بسیج، به الگوی جهانی تبدیل شده است و در این سالها تفکر بسیج توانسته در کشور راهگشا باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس گودرزی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: یکی از بزرگترین ابتکارات امام(ره) در نظام سازی دوران انقلاب، تشکیل بسیج مستضعفین در آذرماه سال ۵۸ بود و امروز این ابتکار به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: این ابتکار امام راحل سبب صدور انقلاب به همه عالم شد و به دنبال این حرکت ارزشمند، امروز همه مستضعفان عالم، جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان این ضرورت را احساس می کنند که باید برای اقامه حق و مقابله با باطل و همچنین کمک و دستگیری از محرومان، عبور از موانع، فعال کردن ظرفیت ها، تسلیم نشدن در برابر دشمن و شکافتن همه بن بست ها نیاز است که بسیج را تشکیل دهند.

,

عضو هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به گسترش تفکر بسیجی در دنیا تصریح کرد: تفکر بسیجی یک مکتب، جهت گیری و رویکرد موثر و مهم برای عبور از چالش های سخت است که در کشور ایران این تفکر، آثار بزرگی را از خود بر جای گذاشته از جمله دوران دفاع مقدس که اگر تفکر و فرهنگ بسیجی نبود، طی کردن آن دوران ممکن نبود.

,

گودرزی با بیان این که بسیج در همه عرصه ها آماده خدمت رسانی و گره گشایی است گفت: در بلایای طبیعی، حوادث و بحران ها به کمک تفکر، مکتب و فرهنگ بسیجی توانستیم از این شرایط عبور کنیم.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش بسیج برای مقابله با کرونا افزود: با شیوع کرونا، بسیجیان در ضدعفونی و رفع آلودگی از کوی و برزن و همچنین محلات و معابر اقدامات بزرگی انجام دادند و علاوه بر این در راستای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا در قالب کمک مومنانه  همه تلاش خود را به کار گرفتند تا در این شرایط سخت به کمک نیازمندان بشتابند.

,

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز در مقاطع مختلف بسیج نقش آفرینی می کند و آثار و برکات آن مشهود است به طوری که در عرصه دفاع از کیان کشور در جنگ نظامی، در عرصه های علمی و فناوری، سازندگی و محرومیت زدایی، اردوهای جهادی، عرصه فرهنگی و گسترش فضیلت های اخلاقی و در سایر عرصه ها تفکر بسیج توانسته در کشور راهگشا باشد.

,

گودرزی اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است و فرهنگ بسیجی در آحاد ملت ایران وجود دارد و هر کسی در هر جایی قلبش برای آرمان های انقلاب و عظمت ایران و ملت ایران می تپد، هر فردی که نسبت به انقلاب و مردم و حل مشکلات کشور تلاش کند و قدمی بردارد، یک بسیجی است حتی اگر عضو پایگاه بسیج نباشد.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ادامه انقلاب و تضمین آینده کشور باید تفکر بسیجی را تکریم بکنیم، قدر بدانیم و بزرگ بشماریم و همواره در جهت توسعه و گسترش این تفکر در جامعه باید تلاش کرد.

,

وی افزود: در هر جامعه ای که تفکر بسیجی طنین انداز باشد، آن کشور از موانع عبور می کند، بن بست ها را می شکافد، مغلوب دشمنانش نمی شود و در مسیر پیشرفت و عزت به راه خود ادامه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه