اخبار داغ

با قرارگیری در روزهای تعطیلی بازار و اصناف؛

مسئولین ارشد استان همدان به قطع انشعاب مشترکان بازاری توجهی ندارند

مسئولین ارشد استان  همدان به قطع انشعاب مشترکان بازاری توجهی ندارند
این روزها مغازه هایی هستند که کسب و کار بسیاری از مالکان آنها از رونق افتاده؛ مغازه هایی که کاملا تعطیل شده اند و هر روز شاهد قبض های قطعی آب و برق و گاز می باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ طبق مصوبه ستاد ملی کرونا برخی مشاغل و اصناف پر خطر به مدت دو هفته در سراسر کشور تعطیل شدند و عبور و مرور وسایل نقلیه در ساعاتی خاص و فقط با پلاک های بومی امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در این راستا اصناف و کسبه همدانی نیز با همکاری بی سابقه و بستن کسب و کار خود، سعی در از بین بردن ویروس منحوس کرونا دارند که مشکلات اقتصادی را برای آنها بدون شک به دنبال داشته و نیاز به همکاری مسئولین ارشد استان دارند.

,

احمد گازرانی، دبیر اتاق اصناف استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از یک آذرماه طرح جدید ستاد ملی کرونا به مدت دو هفته شروع شده که بخشی از صنوف،کسبه وبازاریان در بر گرفت و تعدادی از واحدهای صنفی فعالیت خود را کنسل کردند.

,

وی افزود: با توجه به اینکه اصناف همیشه در خط مقدم طرح های ستاد ملی کرونا بوده و با درک سلامت مردم و بحرانی بودن شرایط همکاری کردند.

,

دبیر اتاق اصناف همدان ادامه داد: با شروع این طرح تمام صنوف همکاری ویژه کردند و بدون هیچ تذکر و اخطار واحدها را بستند که جای تشکر دارد.

,

گازرانی تاکید کرد: برای گذارندن معیشت و خرج روزمره صنوفی که مغازه های خود را تعطیل کردند همه مشکل دارند و باید به آن توجه شود.

,

وی با بیان اینکه بازار در این ماهها نیاز به کمک بقیه اقشار دارند گفت: چه اشکالی دارد که کارمندان درصدی از حقوق خود را به این کسبه تعطیل اختصاص دهند تا تعامل بهتری انجام شود.

,

دبیر اتاق اصناف همدان افزود: بازاریان اکثرا مستاجر هستند و هزینه های جاری چون آب و برق دارند که باید پرداخت کنند و حتما باید به این موضوع توجه شود چرا که بیش از یکسال است در شرایط بحرانی اقتصادی به سر می برند

,

وی گفت: مسئولین باید پاشنه کشیده در میدان باشند و شرایط اصناف را درک کنند چرا که برخی از آنها نه یارانه ای دریافت می کند نه هزینه معیشتی می گیرند.

,

گازرانی گفت: مسئولین باید پشت تریبون قرار گیرند و قولی به این اصناف تعطیل بدهند ، حداقل چیز آن است که آب و برق و تلفن آنها را قطع نکنند.

,

دبیر اتاق اصناف همدان افزود: شاهد تماس های مکرر اصناف بودیم که آب و برق آنها را قطع کردند و این به دور از اصناف است.

,

به گزارش عصر همدان، لازم است مسوولان ارشد استان و از جمله استاندار محترم همدان به این موضوع ورود کرده و از این سه شرکت بخواهند در این دوره کرونایی، حال و روز مردم را مد نظر بگیرند و از ارسال پیامک های “اخطار قطع” خودداری و از آن مهمتر در قطع احتمالی انشعاب مشترکان تجدید نظر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه