اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه خوهران استان بوشهر:

اگر روحیه بسیجی از حوزه علمیه گرفته شود، بدون شک حوزه از بین می‌رود

اگر روحیه بسیجی از حوزه علمیه گرفته شود، بدون شک حوزه از بین می‌رود
اسماعیلی گفت: اگر این روحیه بسیجی از حوزه گرفته شود، بدون شک حوزه از بین خواهد رفت و اگر حوزه از بین برود انقلاب به خطر می افتد و تهدیدی جدی متوجه آن می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خوهران استان بوشهر در گفت و گو با سپاس، با تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: یکی از روحیات یک عالم هنگامی که در راه دین قدم می گذارد، روحیه بسیجی است و هنگامی که به روحیه انبیا و اوصیا نگاه میکنیم، می بینیم این روحیه بسیجی را در کلیه اعمال و کردار این بزرگان موج می زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند قشری که در دفاع مقدس بیشترین رنج را متحمل شده‌اند، قشر روحانیت بوده است. اگر این روحیه بسیجی از حوزه گرفته شود، بدون شک حوزه از بین خواهد رفت و اگر حوزه از بین برود انقلاب به خطر می افتد و تهدیدی جدی متوجه آن می شود.

,

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در ادامه با اشاره به نقش منش بسیجی در پیروزی انقلاب گفت: امام با یاری عالمانی موفق به پیروزی انقلاب شد که در عین حال که قطب علمی بوده و از عالمان زمان خود بودند، با منش و اخلاق بسیجی مجاهدت کرده و ما اکنون نیازمند به همچنین روحیه ای در حوزه علمیه هستیم.

,

وی با اشاره به اهمیت ایجاد این روحیه در طلاب گفت: مسئولین و کلیه کسانی که متولی امر تربیت طلبه ها هستند باید این موضوع را تضمین کنند و از طریق روشنگری و فعالیت های مختلف، این روحیه را به آنها چشانده و در عین آشنائی به تقویت آن نیز اهتمام ویژه بورزند.

,

اسماعیلی همچنین افزود: خوشبختانه روحیه بسیجی در بین طلاب حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، پر رنگ می باشد و تجلی آن را می توان در فعالیت های طلاب در مقابله با ویروس کرونا به خوبی مشاهده کرد و از برکات آن نیز می توان به انرژی دو سویه ای که میان حوزه و جامعه تبادل گردید، که خود باعث افزایش محبوبیت حوزه در بین اقشار مختلف جامعه شد، اشاره کرد.

,

وی تصریح کرد: این که بسیج را به حوزه آوردند، کار مبارکی است و ما باید با کار جهادی آن را مدیریت کرده و از فرصت به وجود آمده کمال استفاده را ببریم.

,

فاطمه مجاهد معاون فرهنگی مدیریت استان و معاونین فرهنگی مدارس علمیه شهرستان بوشهر، هر یک نظرات، پیشنهادات خود را نسبت به عملکرد بسیج طلاب اعلام کرده و حجت الاسلام احمدزاده و خانم مرادی نیز ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده، توضیحات را فرموده و قول های لازم را مبنی بر پیگیری انتقادات دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه